Alles was goed bij de HA daar ook een test gedaan en daar was ook een lichte streep te zien. en aan dat ongi krampen gevoel en misselijke gevoel kan ik niet veel doen zei tie dan alleen maar rust te houden en niet te veel druk te maken over van alles en nog wat. groetjes lil momo
lilmomo, nogmaals gefeliciteerd en geniet er maar lekker van! Dat ongigevoel had ik bij alletwee mijn zwangerschappen, het hoort erbij, bandenpijn.
Gefeliciteerd hoor! Geniet er van en maak je niet te veel zorgen. Er zijn meer net zwangere die die klachten hebben waar het ook goed bij gaat.
hallo ook ik heb vanmorgen test gedaan en had een heel vaag streepje in het buitenlicht vaag te zien ik doe morgen nog even een test hoop dat mn pendel uitslagen gelijk zullen krijgen hihi liefs kaley
veel succes met testen! ik kan het ook nog steeds niet geloven en ga en over een paar dagen nog een testje tegen aan gooien kijken of ik dan wel die duidelijke streep heb! maar ze zeggen streep is streep mijn HA zei het ook
@kaley: Morgen gaan we gewoon allebei nog een keer testen. Helaas kan ik morgen de hele dag niet op het forum komen. Maar ik laat het donderdagochtend meteen weten. Succes morgenochtend. Groetjes, Linda
ik moet morgen naar het andere kant van het land naar Amsterdam dus en ben dus ook niet op het forum ik ga donderdag testen.
ik had toevallig nog een test liggen en heb getest, ineens was het negatief:S en nu heb ik ook ineens bruinverlies weet iemand wat dit kan zijn.
hey meis, niet panieken, deze dag even aankijken. Kan gewoon nog innestelingsbloed zijn. en met middagurine is het moeilijk testen als je met ochtendurine al een lichte streep had, of misschien heel veel gedronken net. Hoe is het met het misselijke gevoel en de andere symptomen? Mn duimen zijn op elkaar dat het bruinverlies ophoudt en je snel een vette positieve test hebt. sterkte Liefs, Daan
die heb ik nog steeds en gaan niet over ik ben voornamelijk s;avonds misselijk en mijn boobs doen nog steeds pijn en zijn groter want pas mijn bh's niet meer fatsoenlijk ze zaten al beetje krap bij D maar nu helemaal
he meis, Als het bruinverlies over is moet je geen zorgen maken meis! Kom je trouwens ook naar het Juni 2007 mama's ? Ik zit daar geloof ik nog alleen. gr patje.