hallo meiden, ik heb even een vraagje ik kom net bij de bedrijfsarts vandaan ik zit voor 50% in de ziektewet en nou wil me bedrijfsartss en me manager dat ik de overige uurtjes administratief werk ga doen blijf ik dan voor 50% in de ziektewet en de andere uurtjes dan?? ik snap er echt geen hol van want in principe ga ik dus weer 8 uurtjes werken alleen 4 uurtjes ga ik ander werk doen update ik blijf 25 % in de ziekte wet en blijf 6 uurtjes werken daarbij moet ik aangepaste verzorgende taken doen die ik al doe door 4 uurtjes in de zorg te zitten daarnaast moet ik administratief werk gaan doen dus probleem is duidelijk geworden
hmmz snap er zelf ook niet zo veel van hihi.... wie weet bedoelen ze dat je iets meer afwisseling in je werk krijgt ?? .. maar als je normaal 8 uur per dag werkt en je zit 50 % in de ZW .. mag je nog maar 4 uurtjes per dag werken. waarom bel je je manager niet gewoon op dan weet je het precies?
ik krijg morgen de terugkoppeling van het gesprek maar ik belde naar me werk toe omdat te zeggen en hun hadden de terugkoppeling al gehad en daar in stond dat ik gewoon 6 uurtjes in de zorg zou blijven later belde ik nog een keer naar de bedrijfsarts omdat ik het niet meer snapte en toen zei ze van dat ik 6 uurtjes verzorgende taken doe maar dat het aangepast moest worden een aangezien het al aangepast was 4 uurtjes zorg stond er verder in dat ik de overige 2 uurtjes lichte administratieve werkzaamheden kon doen dus al met al blijf ik 25 % ziek en ga ik 4 uurtjes de zorg in en 2 uurtjes administratieve werkzaamheden doen maar wacht nog even op de brief die morgen komt
ik herken de onduidlijkheid.. Ik werkte ook in de zorg, op gegeven ogenblik ook 50% ziekte wet en 50% nog werken..( 10 uur en 10 uur zeg maar) Maar ik werkte dus 10 uur on de zorg.. maar mn manager kwam met t leuke idee dat ik die uren in de ziektewet wel wat op kantoor kon doen.. Nu viel dat allemaal wel mee, wist een paar keer mn avondroute zo te doen dat ik tijd overhad en toen die k**klusjes even deed.. Maar had echt t gevoel van "Zo lijkt t me niet bedoelt...".. uren die je in de ziektewet zit om dan ander werk te gaan doen.. Dat overkomt me dus geen tweede keer, dan vraag ik dat bijvoorbaat al, als ik in de ziektewet dreig te raken bij een evt. 2e zw.schap.