goeiemorgen meiden, vandaag zou ik een echo hebben met 7weken, vorige week woensdag ook 1 gehad, en toen bleek het 6 dagen achter te liggen, mijn gevoel zei meteen dat het niet goed zat.....echter in de loop van de week is de hoop weer een beetje teruggekeerd.....maar helaas schijn bedriegt, ik bloed nu als een rund.....heb geen buikpijn etc.... in Januari ook een miskraam gehad, maar toen echt weeen gehad, en ik was toen minder ver.... ik ga dadelijk wel nog even naar de fert arts, om te kijken of het idd op gang komt, want als het over is, dan ook maar meteen goed..... als ik niet zwanger ben, wil ik me ook niet meer zo voelen.... emotioneel was ik in januari een wrak, en nu weet ik niet wat aan me is....mijn lichaam faalt, alweer!! kan niet janken, ben voor mijn gevoel nu een beetje emotieloos! zit heel erg in dubio of een nieuwe/gezonde zwangerschap er voor ons wel in zit.....
Heel veel sterkte met het verlies. Vreselijk als je meerdere keren te maken krijgt met een miskraam. Hier ook vaak gedacht dat een gezonde zwangerschap er niet inzit, maar toch is het wonder gebeurd. Dikke knuffel!
He getver, Luukske, had het je zo gegund. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt of er wel een gezonde zwangerschap voor jou in zit. Uiteraard hoop ik dat jullie snel verblijd zullen worden met een goede zwangerschap. Heel veel sterkte, meis, neem je tijd! Dikke knuffel Wendy
@trees, ik klamp me ook vast aan het feit dat het bij jullie toch een keer goed is gegaan, ondanks jullie vele sterretjes!! @wen1975, ja we zaten in januari ook in hetzelfde schuitje, en we waren ook helemaal overdonderd dat het zo snel weer raak was, ondanks onze voorgeschiedenis....maar helaas is deze droom ook weer in duigen gevallen...
Wat een vreselijke teleurstelling en een enorm verdriet Ik hoop zo dat het jullie ook (heel snel) gegund is zo'n lief klein wondertje te mogen krijgen! Heel veel sterkte voor jullie!
Jeetje wat erg . Zit nog een beetje te duimen dat het onschuldig bloed is maar je geeft zelf al aan dat het al achter lag en dat je zelf het antwoord al weet... Sterkte!
MEIDEN, HIER IS EEN WONDERTJE GEBEURD, OF LIEVER GEZEGD....ER ZIT EEN WONDERTJE IN MIJN BUIK, MET KLOPPEND HARTJE EN PRECIES 7 WEKEN!! ik ben net terug van de echo, en was bijna in tranen....arts was helemaal verdrietig, want ze gunde het ons zo!! ze wilde toch even kijken....en ze zei dat ze een intacte zwangerschap zag....was precies 7 weken, en een duidelijk/sterk hartje....slijm etc zag er perfect uit.... mijn bloeding van vanochtend(is nu ook al bijna voorbij, raar maar waar!) was wrs het andere vruchtje, want ze zag nog een ring die niet meer compleet was....dus wederom eigenlijk een 2ling.....meiden het lijkt alsof ik een deja-vu heb, want dit is bij Luka precies hetzelfde geweest, niet normaal....ben heel erg blij, maar ook wel weer bang en onzeker, omdat Luka een prematuurtje was, en wrs toch een "tik"heeft meegekregen van de MK van zijn 2ling brusje! ik moet dadelijk mijn baas bellen, die ziet mij het liefste liever vandaag dan morgen aan het werk, maar ik kan het emotioneel gewoon niet....nu komt alles eruit.....
Woooohoooooooooo!!!!!!!!!!!!! wat een goed nieuws zeg hier word ik nou helemaal vrolijk van! En het kan echt hoor. Ik heb 2 miskramen gehad voor Timo is geboren. Helaas is het vorige week ook weer misgegaan maar ik heb vertrouwen in mijn lichaam, de vorige keer is het ook goed gekomen. Geniet van je mooie echo!! liefs Miek
Oh jeetje, wat een nieuws! Gefeliciteerd met dit mooie wondertje en sterkte met het verlies van het andere wondertje. Wat bijzonder zeg...
Wauw ik krijg gewoon tranen in mijn ogen! Wat een wonder zeg. Geniet ervan en neem de tijd om bij te komen van deze emotionele achtbaan. Je baas heeft maar even pech
Wow dat is idd echt een wonder!! Gefeliciteerd ! Hopelijk krijgt jullie kindje niks mee van het feit dat helaas zijn of haar broertje of zusje het niet gered heeft Sterkte met alles!
Wow Luukske, wat een fantastisch wonder is dit! Neem je tijd om dit allemaal even te verwerken, je baas heeft idd maar even pech. Meid, probeer te gaan genieten van je zwangerschap en sterkte met het verwerken van het verlies van je andere wondertje. Liefs Wendy
Lees je topic nu pas, proficiat met je zwangerschap en sterkte met het verlies van je andere wondertje. Probeer een beetje te genieten
hey meiden, het is nog een beetje onwerkelijk wat gisteren is gebeurd, maar we genieten met volle teugen!
Hoi, met kippevel jouw verhaal gelezen en ben zo blij voor jou dat het goed zit. Al kan ik me je verdriet om het andere vruchtje ook voorstellen. idd zoals eerder gezegd, neme je tijd. Je baas kan het dak op! In dit leven gaat het om jou!
wauw jij draagt echt een wonder in je buik dat word een heel bijzonder kindje gefeliciteerd en nu proberen lekker te gaan genieten