Hart onder de riem voor vriendin

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sneeuwwitje, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Hallo meiden,

Mijn beste vriendin heeft afgelopen week te horen gekregen dat ze geen hartje meer zagen op de echo.
    Dit is nu haar 6de miskraam.
    Wij vinden het zo sneu voor haar en haar vriend en leven echt met hun mee.
    Nu willen we eigenlijk iets geven om hun een hart onder de riem te steken, maar we hebben eigenlijk geen idee wat.
    De vraag is wat vonden jullie mooi toen het jullie overkwam om te krijgen als medeleven? Of is het een rare gedachte om iets te geven als medeleven?

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Persoonlijk vond/vind ik het erover praten al erg prettig. Ik vind het helemaal geen rare gedachte, ik vind het erg lief van je dat je dat voor je vriendin wil doen. Misschien iets met een vlinder/(6)vlinders? Of een mooi symbolisch gedichtje inlijsten. Noem ook maar iets...

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Lieve gedachten :) Een kadootje is altijd lief, maar het meeste zal ze toch hebben aan samen praten, huilen en lachen.
    Sterkte ook voor jou, want het lijkt me niet makkelijk om op de juiste manier met iemand om te gaan die zoveel verdriet heeft gehad de laatste tijd..

4. ladybird

ladybird Lid

24 dec 2007
    61
    0
    0
    een luisterend oor... een schouder om op te huilen... is al zoveel!!! maar iets symbolisch.. mijn vriendin kwam met een plantje met een klein vlinderje erin... Ik vond het echt heel speciaal...en heel lief!

5. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Wat mooi en lief dat je daar aan denkt!!

Misschien is het mooi om 6 edelsteentjes(bergkristallen die brengen je naar het licht) aan een mooi boompje of plantje te hangen voor haar?

Veel sterkte!!

Liefs

6. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vond zelf de lieve berichtjes d.m.v. kaartjes, smsjes, krabbel heel fijn. Dan geen woorden als 'volgende keer beter of veel sterkte" alleen maar . Maar echt zinvolle woorden. Weten, dat zoveel met ons meeleven, deed ons erg veel goed.
    daarnaast probeer er zoveel mogelijk voor ze te zijn op een manier dat zij fijn vinden. Misschien hebben ze wel behoefte aan een praatje of juist niet.

Ik vind het heel goed, da jullie er zoveel aandacht aan besteden
    Mijn so called goede vriendin is er helaas heel anders mee om gegaan.

7. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ja het is toch een gevoel van naast de schouder en steun geven om toch iets symbolisch te geven inderdaad.
    Gewoon echt als teken dat we het zo sneu voor ze vinden.

Het idee van de plant met vlindertje vind ik ook wel mooi. Heel simpel, maar toch ook iets wat kan groeien. Beetje symbolisch ook...

Deel Deze Pagina