Leuk om te lezen! Wij zijn samen sinds september 2000 (mijn vriend was 18, ik 17). In april 2004 zijn we gaan samenwonen. In maart 2008 ben ik gestopt met de pil (eerst afstuderen, beide vaste baan en een ander huisje). In februari 2009 is onze meid geboren. We waren dus 8,5 jaar samen toen we voor een kindje gingen (al was mijn vriend er wel eerder aan toe..).
haha wat leuk!!! hier ook mannetje kwam na zijn werk half 12 savonds op de koffie en is nooit meer weggegaan.
Wij zijn getrouwd toen wij 5,5 jaar samen waren en na de bruiloft gestopt met de pil. Toen na 5 maanden zwanger van de eerste. We zijn nu 12 jaar samen en verwachten nu onze tweede.
wij waren 9 jaar getrouwd toen ik zwanger was, maar we zijn jong getrouwd en hebben eerst een gespreid bedje gecreeerd voor ukkepuk, wij houden nogal van zekerheid. nu zijn we bijna 11 jaar getrouwd.
Hallo, Wij waren ongeveer 6 jaar samen, wij waren toen een half jaar getrouwd! Ik wilde al graag wat eerder zwanger raken, maar mijn heeft er meer tijd voor nodig gehad 8 maanden later was ik zwanger en ons zoontje is nu 11 maanden! Liefs Debbie
Ghehe... Dit vind ik altijd bijna genant We waren 5 maanden bij elkaar toen ik de eerste keer zwanger werd. Dit is helaas een mk geworden en daarna was ik binnen een maand weer zwanger... Moet wel zeggen dat we elkaar al heel goed kenden (hij was al 6 jaar mijn beste vriend) en we woonden wel al samen, maar toch...
Hihi hier nog zo 1 die is koffie komen drinken en gelijk gebleven.. Wij zijn in juli gaan samenwonen in mijn huisje.. In september ging de pil de deur uit ivm medische redenen en hebben het eigenlijk nooit "veilig" gedaan wetende dat er een kindje van kan komen ( kortom we zijn nu bewust bezig voor een kindje ) En in september gaan we trouwen
nou eigenlijk al na 1 week dat we samen op vakantie gingen(dwars door de pil heen) maar dat werd een miskraam, kerst daarna weer zwanger, helaas ook weer miskraam. dus toen hadden we zoiets, midden in de verbouwing, dus besloten te wachten tot de verbwouingen klaar waren want we hadden geen slaapkamers en geen woonkamer. maar onze uk was net zo koppig als mijn vriend en ik vroeger waren (ik ook door de pil heen) en zij kwam door de pil heen, en ik was al 2 maand niet meer ongesteld geweest, we waren dan kort samen, (was al vrij snel bij hem ingetrokken) maar we kennen elkaar nu 4,5 jaar(dankzij de honden) en vanaf moment 1 voelde het vertrouwd, maar waren we gewoon vrienden (ik had hele andere plannen en wilde absoluut geen kids, en hij had een relatie) maar alles is goed gekomen, en we zijn erg gelukkig met onze uk
Ik was 16 toen ik mijn vriend leerde kennen en mijn vriend was er 19. Wij waren 5 jaar samen toen ik onverwachts zwanger werd. We hebben het ons nog geen moment beklaagt. Ik had graag gewacht tot ik een jaar of 24-25 was.
niet schrikken; wij waren 3 weken samen toen ik zwanger ben geraakt, kwamen er achter toen we 1,5 maand samen waren en nu een prachtige zoon, huis gekocht en intens gelukkig!!! alleen nog wachtende op een aanzoek
Wij waren 2,5 jaar samen waarvan 2jaar samenwonend toen we in verwachting raakte van Jamila. Het heeft ongeveer 6 maanden geduurd voordat ik zwanger was.
wij zijn nu 14 maanden samen en ben bijna 27 weken zwanger, we gingen samenwonen toen we 7 maanden samen waren, 3 maanden later zo'n beetje was ik zwanger
Wij waren 2,5 jaar samen en woonden bijna 1 jaar samen. Achteraf hadden we beter nog even kunnen wachten, maar je weet nooit van te voren hoe dingen lopen. Maar zou mn ventje voor geen goud meer in willen ruilen!!!
wij waren 5 jaar samen(waarvan we ruim 1 jaar samen woonde) toen ik zwanger was toen ik 3 maanden zwanger was zijn we getrouwd..
Wij waren 9jr (en 1jr getrouwd) bij elkaar toen we besloten voor een kindje te gaan. De oudste is nu dik 2 Inmiddels zijn we 12jr bij elkaar en is de jongste net 4 mnd.
Wij gingen in oktober met elkaar, in dec gingen we samenwonen, in mei huis gekocht samen en in augustus zwanger hahaha.. inmiddels bijna 4 jaar verder en de 2e is er ook!!! alles vlot achter elkaar en intens gelukkig. juni gaan we trouwen!!!
Ik was 14 en man 16 toen we verkering kregen. Ik was 21 toen we ons eerste huis kochten, 22 toen we trouwden en 25 toen Luc werd geboren. Nu 27 en zwanger van nr 2.