Ik heb mijn man leren kennen toen ik 17 was. Op mijn 29e besloot ik dat ik eindelijk toe was aan kinderen, maar dat ik eerst wilde trouwen. Daarna duurde het nog twee jaar voor het eindelijk raak was, dus we zijn al 15,5 jaar samen als de baby komt. Maar ik heb trouwens altijd geweten dat ik met hem kinderen wil, ik was er alleen niet eerder aan toe.
Leuk om even terug te lezen, ik zie dat sommigen al na een paar maanden of een paar weken zwanger waren!! Lijkt me echt doodeng! Wij hebben bewust lange tijd geen kinderen gehad, lekker geleefd samen, op vakantie, echt genoten van dingen die je niet zo snel meer doet als je eenmaal kinderen hebt. Daarbij vonden wij het heel belangrijk eerst een goede basis op te bouwen, niet alleen tussen ons tweeën maar zeker ook financieel. Denk dat het aardig is gelukt en we zijn nog steeds samen dus het zal wel goed zitten na 14 jaar
wij zijn 5,5 jaar bij elkaar en wilden al vanaf 2008 kinderen maar eerst een huis gekocht om het zo goed mogelijk in orde te hebben 12 januari was ik gestopt met de pil en weet sinds zondag dat ik zwanger ben heel onwerkelijk
wij waren in januari 11 jaar bij elkaar, sophie is nu 2,5 en thijs net 3 weken. dus reken maar uit! we zijn niet getrouwd en wonen 8 jaar samen.
Wij hebben er in eerste instantie wel niet helemaal bewust voor gekozen maar wij leerden elkaar ong in julie kennen via inet, hadden onze eerste afsoraak in okt , woonden eigenlijk gelijk samen (hadden wel ieder ons eigen huis maar waren buiten werktijd altijd samen) en in dec had ik (ongepland maar toch zeer welkom) een posi test in mn handen. Nu wonen we offiecieel samen en is mn derde (ons 2e) kindje op komst. Liefs mij
Wij waren 3 maanden samen toen we gingen samenwonen, en nog 2 maanden later besloten we voor een kindje te gaan. Misschien wat snel allemaal, maar het voelde gewoon goed. Inmiddels zijn we nu bijna 3 jaar bij elkaar, gaan we 4 juni trouwen, en verwachten we eind dit jaar ons eerste kindje.
Ik leerde mijn man in januari kennen en op 1 april teste ik positief. We waren dus 6 weken samen toen ik zwanger werd. Oeps... Totaal onverwachts natuurlijk, maar het voelde zo goed dat we meteen wisten dat we ervoor wilden gaan. 8 maanden later zijn we getrouwd en dat is nu al bijna 2 jaar geleden! Nog steeds zielsgelukkig met zn drietjes (en misschien straks met zn viertjes )
Ik ben er dus zo een, na 6 weken was ik zwanger. Dit was inderdaad doodeng, maar toch was het gevoel zo sterk dat we ervoor moesten gaan en dat het tussen ons goed zat en zit. Maar inderdaad, de tijd van lekker samen op vakantie hebben wij compleet gemist. In plaats daarvan was ik 1 grote hormoonbom het eerste jaar van onze relatie. Dit vind ik natuurlijk wel jammer, dat we elkaar niet op een andere manier kennen. Maar ja, soms sta je voor onomkeerbare keuzes en ik heb er echt geen moment spijt van gehad. Als de basis goed is, dan maakt het volgens mij niet uit of je na 6 weken of na 6 jaar kinderen krijgt.
hier hetzelfde. wij hebben elkaar leren kennen in italié op een vakantie. woonde 3 kwartier bij elkaar vandaan. de dag na de vakantie kwam hij zijn jas ophalen en is nooit meer weggegaan. 2 jaar later wilde we voor kinderen gaan. dat duurde 18 maanden
Wij zijn 5 jaar samen en ook al na een aantal weken samen gaan wonen. Inmiddels wel een eigen huisje! En de beeb is meer dan welkom!
nouja .. ik en mijn vriend hadden 'net' iets met elkaar.. serieus de 4e of 5e keer dat we sex hadden ben ik zwanger geworden.. ik heb het toen ff uitgemaakt (van de stress.. ik kon hem net,, en nu dan?? hoe moet ik dat allemaal doen enz.. ) maar toen ik er aan gewend was tja is het weer goed gekomen, en t is ook net alsof het niet uit geweest is... dus wij hadden net een maand iets toen ik zwanger raakte... maar t is allemaal goed gekomen
wij waren bijna 2 jaar samen toen we gingen proberen of het zou lukken,en binnen 2 keer was het raak.....
Wij hebben vanaf dag 1 samen elke nacht doorgebracht. eerst een half jaar samen door omstandigheden bij mijn ouders en kregen toen ons huis. wij zijn ruim 2 jaar bezig geweest voor we zwanger bleven (is 1 keer mk geweest). we zijn nu net 4 jaar samen. Toen we 1.5 jaar samen waren besloten we dat het kon, maar moesten door omstandigheden even half jaar uitstellen.
mijn man en ik zijn uit geweest en hij is meteen bij me ingetrokken... alles ging zo snel... september was dat... februari gestopt met de pil, en heeft hij me ten huwelijk gevraagd dat was dikke jaaaaaaaaaa juni zijn we getrouwd met groot knalfeest... op huwelijksreis geweest en toen bleken we zwanger.. 6 maart 2009 mijn eigen verjaardag is onze prachtige zoon geboren Levi We zijn heel gelukkig met elkaar
Hahaha, hier nog eentje die na een kopje koffie besloot om niet meer te vertrekken Op 11 juli 2005 is mijn man koffie komen drinken en hij is nooit meer weggegaan. We hadden nog wel allebei ons eigen flatje, maar we hebben sindsdien misschien nog 3 nachten apart van elkaar geslapen, meer zal het niet zijn. Een jaar later zijn we officieel samen gaan wonen in een koophuis en daar wonen we nu nog. Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een dochter.
Drie maanden nadat we officieel bij elkaar waren was ik al zwanger. En ja, dat was gepland (hoe vaak we die vraag niet gekregen hebben.. Zucht) Daarvoor hadden we wel al anderhalf jaar om elkaar heen gedraaid dus de basis was er daarvoor eigenlijk al wel. Toen hadden we het zelfs ook al over kinderen krijgen gehad.... Dat je dan de mazzel van 1e ronde = raak hebt dat weet je nooit van tevoren natuurlijk. Ruim anderhalf jaar na nr 1 kwam nr 2 en nu gaan we over een paar weekjes trouwen...