hier ook hoor, binnen 3 weken zwanger.... 4 aug. 2008 besloten om er voor te gaan, maar ik zei er wel bij; ik wil me niet meteen in een al te serieuze relatie storten, we doen lekker rustig aan.. 26 aug. ongeveer zwanger geraakt en 13 sept. erachter dat i kzwanger was. wat een schok!!! en zoals debster2009 al zei; het eerste jaar van je relatie ben je 1 grote hormonenbom en onze relatie heeft inderdaad ook een paar keer tijdens mn zwangerschap op barsten gestaan... maar alles is goed gekomen en nu hebben we het prima voor elkaar!!! ik wilde vroeger ook altijd eerst een goede relatie, financiele zekerheid, eigen huis enz. enz. maar heb nu juist geleerd dat hoe dan ook alles op zn pootjes terecht komt, als je er maar voor vecht! we hebben vanaf 20 weken zwangerschap, tot jamie 7 maanden was, bij mn schoonmoeder gewoond, niet de beste situatie... maar inmiddels een eigen huis gekocht en vriendlief werkt hard zodat ik ons mannetje thuis heb. durf hem niet naar een kdv te brengen omdat ik veel te bang ben dat ie dan geen nederlands leert, maar das weer een heel ander verhaal!! maar waar het op neer komt, we zijn zielsgelukkig!!!!!
jan 2001 waren we samen, na 3 maand al bij hem ingetrokken ( achteraf te snel). feb 2003 een dip gekregen en ben ik weer in het ouderlijk huis gaan wonen. Aug 2003 toch weer samen. April 2005 een huis gekocht. Jan 2007 gaan trouwen. Aug 2007 zwanger van de 1e en nu zwanger van de 2e Dus ook al hebben we een break gehad ,alles is helemaal goed gekomen
Wij waren dikke 6 jaar bij elkaar toen we besloten om zwanger te worden, ondertussen daar nog lekker mee bezig 2003 bij elkaar gekomen 2005 samen gaan wonen 2008 huis gekocht 2010 zwanger?
Mijn vriend en ik zijn vanaf oktober ´08 samen en ik bleek vorig jaar juni zwanger. Niet helemaal gepland, maar wel erg welkom. Gelijk in mijn flatje gaan samenwonen en in december vorig jaar ons koophuis betrokken. Eind januari dit jaar is onze zoon geboren. Allemaal erg snel gegaan dus..
wij kennen elkaar vanaf juni 1996 wij hebben een relatie vanaf febr 2002 hij is begin 2007 bij mij en mijn ouders komen wonen aug 2007 hebben we een huis gekocht sept 2008 zijn we getrouwd november 2009 pil eruit gegooid maart 2010 zwanger dus na 8 jaar relatie komt er een kindje!
juli 2005 elkaar leren kennen, juli 2005 verkering juli 2006 verloofd, maart 2008 getrouwd en nu, tadaa (zie onderschrift), na een mk in september
Ik kon mijn vriend 4 jaar toen ik zwanger raakte van hem. En ik was 18 toen ik ging trouwen...en werd toen dus ook zwanger. De zwangerschap was niet gepland maar wel erg welkom! Nu ken ik hem alweer 6 jaar en 2e kindje er bij dus helemaal supah!
sinds '99 bij elkaar in 2002 gaan samenwonen in appartement (kinderwens zeer aanwezig) gewacht tot goed huis en vaste contracten dec 2004 verhuisd naar tussenwoning aug 2005 gestopt met de pil nov 2006: Zwanger! En nu net zwanger van nr 3 Wat geinig om dat op te schrijven....wist die data allemaal niet zo goed meer.....
Ik heb manlief in juni 2006 ontmoet. April 2007 met de pil gestopt en in juli 2007 was is zwanger van Jasper. Net iets meer dan een jaar na onze eerste onmoeting.
Wij hebben een relatie sinds januari 2004, wonen samen sinds december 2006 en we hebben besloten voor een kindje te gaan in september 2007. Helaas nog steeds zonder resultaat
Verkering in 2006, huisje in 2009, kindje in 2010. We zijn in 2009 begonnen met proberen en in 2010 is Zoë er al; 1 maand voor ons 4jarig jubileum .
We zijn sinds oktober 2004 samen. Sinds januari 2005 woonden we officieel samen en in juni van 2006 hadden we besloten om voor een kind te gaan. 9 maanden later was Sem er.
Juli 2005 Verkering November 2007 Verloofd April 2008 Getrouwd Januari 2009 Emma geboren! Dus 3,5 jaar samen (waarvan 9 maanden getrouwd) toen beebje kwam.
ik en mijn vriend zijn nu 3 en half jaar samen en gaan volgende maand trouwen en verwachten ons eerst kindje ik denk dat het niet uit maakt hoe lang je samen bent als je samen zeker ben van jullie relatie en alle bij een kinder wens hebben waarom dan niet veel succes en geluk
Tja..we wij waren errug snel..naïef.... maar ook ontzettend zeker van elkaar... Dec 1993 verkering ..Februari 1994 gestopt met de pil (what was i thinking) ... Augustus 1994 ons huisje ...december 1994 zwanger van onze oudste zoon...en zijn getrouwd een jaar na de geboorte van Kenneth. We zijn nog steeds bij elkaar en nog steeds verliefd na al die jaren ..dus het is goed geweest....maar ik hoop dat mijn jongens wijzer zijn..en zich niet zo snel laten leiden door een roze bril..
November 2005 verkering gekregen Maart 2007 huisje gekocht mei 2008 aanzoek gehad augustus 2010 met de pil stoppen november 2010 trouwen (burgelijk eigenlijk he)