Wij zijn 14 jaar bij elkaar en waren 12 jaar samen toen wij besloten om aan kindjes te beginnen...Mijn vriend was 15 en ik 17 toen wij verkering kregen(dus daarom iets langer gewacht)..we wilden eerst een huis kopen en een goede auto en alles voor ons zelf op een rijtje hebben...en dat is aardig geluktEn nu wachten op de 2e maar vriendlief wil nog niet...
In november 2006 leerden wij elkaar kennen, in november 2007 was ik zwanger. Gelijk raak nadat we besloten hadden graag een kindje te willen.
toen jeremy geboren werd waren we net 2 jaar bij elkaar hi hi we hadden ongeveer 16 maanden relatie toen wij aan kindjes begonnen nu heb ik er al 3 en 6,5 jaar samen hi hi heerlijk en de 4e op komst
wij waren net 4 maanden bij elkaar toen we er serieus mee zijn begonnen nu zijn we 2 jaar bij elkaar en komt er hopelijk in december een wondertje bij ons wonen
Wij zijn nu 8,5 jaar samen waarvan we bijna 6 jaar samenwonen. Oktober 2008 gestopt met de pil en er ruim 6 maanden over gedaan om zwanger te worden. Oja ik ben nu 23 jaar en mijn vriend is 28 jaar.
wij zijn bijna 9 jaar samen,en kennen elkaar 13 jaar(vrienden) zijn sinds september 09 getrouwd gestopt met de pil in december,en nu maar afwachten ook wij wilden eerst genieten en zekerheid hebben. we wilden er 100% klaar voor zijn