Rot buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melanie1, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. December 2009 is ons zoontje Jesse plotseling overleden.
    Het heeft heel veel emoties en gevoelens met zich meegebracht.
    We kunnen er gelukkig heel goed en veel met elkaar over praten.
    Vervangen kunnen we Jesse nooit,maar onze kinderwens is nog steeds heel erg groot.
    Daarom hebben we besloten om met de pil te stoppen en het op zijn beloop te laten om te kijken of we een broertje of zusje voor Jesse mogen krijgen.
    Maar heb sinds ik gestopt ben met de pil zo'n buikpijn.
    Kan me dit niet herinneren dat ik dit vorige keer ook had.
    Zijn er mensen die dit ook hebben gehad of nog hebben?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik herken het wel. Rond de eisprong heb ik een paar dagen hele akelige buikpijn. Dit trekt later weer weg. Dus misschien krijg je buikpijn van je eisprong?

Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger van een 2de kindje! En natuurlijk is Jesse niet te vervangen. Hij is een deel van jullie.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Las je onderwerp even en klikte door naar de site over Jesse; wat een super mooi ventje! Jammer dat je hem moest verliezen.. ik lees je pijn.. en nu je verlangen naar een broertje of zusje.. Vervangen zul je hem zeker niet.. daarvoor zit hij gelukkig te sterk in je hart!
    Ik wens je heel veel succes en zeker ook sterkte!
    Hoop dat je snel een mooie posi test in handen mag houden!

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje, ik zit met tranen in mn ogen. Wat een verschrikking om je kleine op deze manier te verliezen.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Poeh wat een verhaal, ook ik zit met tranen in mijn ogen. Sterkte en ik hoop dat er snel een broertje of zusje voor Jesse komt.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik ben 2 jaar aan de pil geweest voordat ik een spiraal kreeg, Toen ik van de pil af ging had ik ook altijd last van een zere buik, maar is wel weer over gegaan.

Ook wil ik zeggen dat ik je heel erg sterk vind! Je mannetje leeft verder niet hier op aarde maar in jou en je man's hart, en in vele harten en boven ons! Ik heb bewondering voor julie! Ik vind het een prachtig ventje!

Heel veel liefs

Deel Deze Pagina