Ik sta op het punt de electrische borstkolf van Avent aan te schaffen: Philips - Enkele elektronische borstkolf Er-op-uitset - SCF302/13 - Borstkolven - Borstvoeding - Verzorging voor moeder en kind Omdat ik ook een voorraadje melk wil gaan invriezen, zou ik ook bewaarbekers willen hebben. Passen de volgende bekers op de electrische kolf: Philips - Bewaarflessen voor moedermelk SCF612/10 - Opbergen - Voorbereiden van de voeding - Verzorging voor moeder en kind. Ik kan deze informatie nl niet vinden. De bewaarbekers passen wel op de handkolf en het ziet ernaar uit dat de aansluiting van de electrische hetzelfde is. Weet iemand dit toevallig?
Ja hoor, die passen erop. Ik heb er 5 maar geef hierin altijd de melk mee (3 voedingen) en heb er 2 mee naar mn werk. Invriezen doe ik in ijsblokzakjes.
Bedankt voor je antwoord! Dan moet je zeker wel zo'n starterspakket bekertjes kopen incl adapterringen voor de speentjes?
De eerste keer koop je inderdaad een starterspakket met adapters. Ik vond ze ideaal. Ik heb eigenlijk alleen die bakjes gebruikt. Had er standaard eentje op mijn werk liggen en gaf ze mee naar de creche. Daar goten ze het dan over in een eigen flesje. Je kan ze met potlood beschrijven en dat ook weer uitgummen.