navelpiercing en zwanger?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb een navelpiercing die ik eigenlijk niet voorgoed uit wil doen. Maar ik weet wel dat deze piercing er niet de hele zwangerschap in kan blijven zitten.

Wie van jullie weet waar je van die speciale piercings kunt kopen, ik heb me suf gezocht maar kan het nergens vinden. Ik heb wel gehoord dat ze bestaan.

alvast bedankt.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dat klopt! Die bestaan ook! Naar mijn weten kun je die bij elke Tattoo- piercing shop wel kopen!

3. Sanny

Sanny Niet meer actief

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    effe een naar verhaal nou ja naar?!

een vriendin van mij had voor haar zwangerschap ook een piercing toen werd ze zwanger en komt er dus met ong. drie maand achter ondertussen was ze ook haar piercing kwijt dus zij dacht oh die is er uit gevallen na de bevalling doe ik wel een nieuwe in
    nou was ze bevallen en een paar maand later voelt ze opeens een harde maar dan ook keiharde knobbel in haar navel naar de dokter natuurlijk om een nog langer verhaal korter te maken was dus haar piercing die door de groei van de buik naar binnen is gaan groeien.

dus dames hou je piercings in de gaten bij haar is dat dan ook chirurgisch verwijdert.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had de mijne gewoon bij een tattoo shop gehaald heb er 5 euro voor betaald.

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

thnxs meiden!
    missgroovy die piercings zien er echt wel leuk uit. gelukkig ;)

8. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik heb bij mijn beide zwangerschappen mijn 1e ringetje er weer in gezet en dat werkt prima!een staafje gaat inderdaad irriteren maar een ringetje niet want dat is best ruim,tenminste bij mij was het ideaal!

9. idd meetal gewoon bij je eigen oercer die hm gezet heeft,of n andere zaak of shop,ik moet zeggen ik heb nog veel geluk gehad ik heb de mijne nog steeds in!

groetjes krulliewullie

succes.. :)

10. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik heb bij mijn vorige zwangerschap de piercing ingehouden toot ik 6 maanden was en hem toen eruit gehaald..
    na mijn bevalling er gelijk weer in gedaan
    nu draag ik hem nog maar zodra ik merk dat het krap wordt, verwijder ik hem gewoon weer........eitje :)

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ik ben ook gewoon naar de piercer van destijds gegaan en heb daar voor 5 euro een zwangerschapsstaafje gekregen.

en dat ze mooi zijn, hier is het gaan lijken op een scheefhangende klepel :p :p

12. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Die speciale bestaan idd, maar ik vond die niet bij m'n vorige zwangerschap. En ik was niet echt op tijd om m'n piercing uit te doen, die is dan een stukje ingescheurd, mooi litteken trouwens :-s

13. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb zo'n zwangerschapspiercing, maar doe hem niet in. hij zit niet lekker. eerst heb ik nog een tijdje een draadje erdoor gehad (visdraad of zo) maar ook daardoor werd mijn velletje erg dun.

dus nu heb ik hem uit. en zie ik na de bevalling wel weer of hij er weer in kan

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb hem er bij mijn vorige zwangerschap ook uitgehaald met 4 mnd en na de bevalling kreeg ik hem er gewoon weer in.
    Nu heb ik hem er met 2 mnd al uitgehaald omdat mn buik zo lekker snel groeit, dus ik zie wel strakkies.

@Rastagirl .. wat een verhaal zeg.
    Ook wel een beetje vreemd trouwens. je weet toch wel of je piercing eruit is. Eruit vallen lijkt mij nl erg sterk

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hier heb je ook zwangerschapspiercings die nog betaalbaar zijn.

http://www.blackangelsieraden.nl

Weet niet of het wat is,want heb die van mij eruit gehaald omdat het ging ontsteken.
    Ook lelijk liteken nu :(

16. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    ik had ook een zwangerschapspiercing ingedaan, maar ook die moest eruit ongeveer met 35 weken. Na de bevalling (1 dag erna) heb ik het velletje gewoon doorgeprikt. Zo'n vaart loopt dat dichtgroeien niet. Ik heb hem ook bij de tattoo en piercingshop gehaald, maar volgens mij ben ik afgezet. Heb er namelijk 15 euro voor betaald...

17. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    tja als je die prijzen ziet van de piercings die in de linken staan die mensen plaatsen, dan is 15 euro nog niet veel :D

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb mijn piercing nog steeds in en hij zit nog prima!

Deel Deze Pagina