ongesteld door spiraal??

Discussion in 'Anticonceptie' started by Rnate, Jun 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Ik heb vorige week dinsdag (24 mei) een koperspiraal gezet, heb bij de bevalling amper bloed verloren en na die tijd ook niet ongesteld geweest.

De keus voor een koperspiraal was snel gemaakt omdat ik borstvoeding geef.

Nu komt mijn vraag, heb dus de koperspiraal gezet en heb tot zaterdag gebloed ongeveer, nu heb ik de hele dag al wat buikpijn en krampen en net inneens bloed in mn broekje, vermoed dat dit dan een ongesteldheid moet zijn, of kan dit nog een reactie zijn op dat ik de spiraal heb gezet ??

Had eigenlijk gedacht (gehoopt) niet ongesteld te worden deze periode.. juist omdat ik ook borstvoeding geef..

2. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Ik wil je niet ontmoedigen maar het is een bijwerking van de koperspiraal.. Je kan er meer door vloeien en ook meer buikkramp ect. Je moet het even de tijd geven zodat je lichaam eraan kan wennen. Mijn huisarts zei zelfs en half jaar..

Hou het echter wel goed in de gaten want als het blijft aanhouden dan kan hij ook verkeerd geplaatst zijn. Volg je gevoel.

Ik had er ook eentje en na ruim 2,5 maand elke dag ongesteld en hevige buikpijn ect heb hem om die reden er ook uit laten halen.

Veel succes en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Share This Page