Ik blijf het lasti vinden... Ik had gister een licht streepje op de ovulatietest. Vandaag rond dezelfde tijd weer getest, en nu was het teststreepje donkerder dan de controlelijn. Afgelopen dinsdag hebben we geklust. Hadden we het nu gister ook moeten doen of is vandaag nog op tijd?
Als het streepje gisteren donkerder was dan betekend dat dat je binnen zo'n 24-36 uur je eisprong kunt verwachten. Dus je bent zeker niet te laat hoor! En voor het zaad is het ook beter om om de dag te klussen! Succes!
Als je streepje vandaag donkerder is, zijn vandaag en morgen je meest vruchtbare dagen, dus .......................... klus ze ! Groetjes, Niekie
Have fun 2night... Maar dat zal vast en zeker wel lukken Ik ga manlief hier ook zo achter de X-b*x uithalen hihihihi
Same here alleen is die van mij aan het pokeren met een vriend dus dan moet ik die eerst de deur uitkicken
haha ach als je met een sexy setje aan binnen wandeld zal die vriend van je hubbie de hint toch ook wel snappen lol hihi niet dat ik het zo doen hoor... Ik zou gewoon een kaartje pikken en daar een briefje aan maken... met de text erop... Hey schat... de zin in erg groot... en die aan hubbie lief geven... hihi lol kijken of het pokeren nog lang duurt... ( is wel te hopen dat het dan nog ouderwets met kaarten gebeurd... die van mij doet het te vaak op de x-b*x dus dan werkt dat niet )
haha tip voor de volgende keer hihihi lol altijd handig meegenomen dus... Have fun Hier gaat dat zo wel goedkomen hihihi
Thanks... hihi hij speelt nog een paar potjes (is online en anders krijgt ie een negatieve nogiets) hihi die smoesjes ook altijd lol xxx
Die smoesjes ken ik ook moet ook nog ff wachten nu,maar das niet erg dan kan ik nog ff hier rondneuzen!