Nou vandaag dus bij de huisarts geweest. Ik had gelukkig een andere dan normaal, een vrouw, ik denk dat dit in mijn voordeel heeft gewerkt. Krijg altijd de indruk dat die het beter snappen Ik kreeg meteen een kuur voorgeschreven om de menstruatie op te wekken. Totaal geen probleem Orgametril heet het, wie van de dames hier heeft daar ervaring mee? Ben zo blij! kan wel een gat in de lucht springen nu nog maar hopen dat het zijn werk doet!
hoi roxanne ik heb progera moeten slikken om mijn menstruatie op te wekken. nu ben ik bezig aan mijn 1e hormoon kuur. flinke opvliegers hahahaha maar ja hoor er bij groetjes carola
heeej...ken het niet...nog nooit van gehoord ook... ik heb primolut gehad... maarre zonder clomid deed het bij mij niets! Hoop voor je, dat het bij jou wel aanslaat! Succes
hoi meid ik ken het ook niet ik krijg ook provera om de menstruatie op te wekken zal wel het zelfde zijn wat jij hebt maar dan met een andere naam nu maar hopen dat de duivel snel komt zodat je verder kunt he
He, Hier wel een die er mee bekend is. Heb het 10 dagen moeten slikken en ben daarna netjes ongi geworden. Heb onlangs een provera kuur gehad om nogmaals m'n ongi op te wekken. Daar wacht ik nu nog steeds op. Maar moet donerdag weer naar gyno, en horen we meer. Maar de orgametril werkte werkte bij mij goed! Wel last van opvliegers en niet helemaal mezelf.... maar ongi werd ik wel!
Ik heb provera gehad, maar werd niet ongesteld. In plaats daarvan had ik een week na de laatste tablet een posi zwangerschapstest.
Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar ga vd week ook naar de huisarts en hoop dat ze bij mij ook mn ongi op kunnen wekken want het wachten makt me erg onzeker over van alles!
Ik neem al sinds m'n 18de orgametril. Nam die ook door, zo had ik volgens de bijsluiter en gynae géén eisprong, dus ook geen MS. Moest ik ook doornemen, omdat ik van de 4 weken in een maand toch minstens 3 weken bloedingen had. En nu komt het : Ik ben voor de DERDE keer ZWANGER mét die pil!
Hehe platliggertje, blame it on de menstruatie-opwekkers Ik begon me al af te vragen of ik ook zwanger was doordat ik die provera heb gehad, daarvoor waren de testen negatief
bij mij was het niet om de menstruatie op te wekken, maar om de boel een tijdje lam te leggen. Moest ze telkens 6 maand doornemen, zonder enige pilvrije dag ertussen te laten en telkens in de 3de maand van die pil nemen was het zover.
dat zijn de goede berichten ik hou jullie natuurlijk op de hoogte, net de eerste ingenomen, nou maar afwachten!