Wie weet wat dit is?? Maak me zorgen.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikke29, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op dag 12 van mijn cyclus (cyclus is 31 dagen).
    Net als vorige maand op deze dag heb ik nu weer veel afscheiding met daarin wat roze bloed. Wie weet wat dit is?
    Ik heb vandaag ook wat meer pijn rondom mijn eierstok links.
    Ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad dus het is ook niet mijn eisprong.

Wie weet wat dit is? Of heeft hier vaker van gehoord? Want ik maak me hier toch wel een beetje zorgen om wat dit zou moeten zijn.

2. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

Jun 5, 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan je niet vertellen wat het is maar als je je echt zorgen maakt zou ik even langs de HA gaan of ff bellen.

3. Ikke29

Ikke29 Lid

Jun 12, 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop door een langdurig herstel na een curretage in februari og onder controle bij de gynaecoloog. Door deze terugkerende klachten moe ik over 2 weken terug.. Maar nu is het er weer en maak ik me zorgen en zal
    Toch nog even tot 6 juli moeten wachten. Ik dacht misschien zijn hier mensen die hier vaker van hebben gehoord en misschien kunnen vertellen wat zou kunnen zijn.
    Misschien dat het toch met de eisprong te maken zou kunnen hebben?

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ikke@ Het klinkt als vruchtbaar slijm mis dat je ei er aan komt .
    Ik zou denken klussen je weet het nooit he.
    Een cyclus van 28 dagen kan de ei vaak rond de 12 dag al beginnen met springen is mij door de gyn verteld van af die dag geregeld klussen is dan niet onverstandig .
    Ik heb een tijdje terug ergens een link geplaatst hier in het deel , zou je even kunnen scrollen mis vind je hem , gaat over de ei sprong. Succes

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

Apr 2, 2012
    1,325
    1
    0
    Hey het klinkt wel als je eisprong.....je kan door de eisprong wat bloed verliezen....
    maar je ovutest is negatief.....
    misschien heb je seks gehad en is er een adertje gesprongen??

Als je je echt zorgen maakt is 2weken wachten wel erg lang......succes meis

Share This Page