Even een vraagje.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zwangels, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hoi,

Ik zou eerst mijn verhaal even doen:
    NOD zaterdag 23 juni
    zondag 1 dag overtijd: licht positieve zwangerschapstest.
    In de loop van deze dag licht bloedverlies.
    Maandag: positieve zwangerschapstest. HA gebeld, die dacht aan innestelingsbloeding. Ook al had ik nog steeds bloedverlies.
    Dus moest maar afwachten en later weer testen.
    Bloedverlies is niet gestopt, alleen minder dan een normale menstruatie.
    Vrijdag: Weer een positieve test, maar nog steeds bloedverlies Afspraak HA zelfde dag, uit vaginaal onderzoek blijkt 80% kans op vmk en 20% kans op een goede zwangerschap. Moest 2 weken wachten met nieuwe zwangerschapstest doen.
    Ondertussen bleef ik bloedverlies houden, en 2 weken wachten duurde mij te lang. Dus heb een eConsult gedaan bij de verloskundige.
    Kon 10 juli komen voor een inwendige echo.
    Hele tijd nog steeds bloedverlies.
    Op 9 juli flink bloedverlies ineens met stolsels. Verloskundige gebeld, moest gewoon langskomen voor de echo.
    Op de echo was te zien dat ik inderdaad een vroege miskraam had/kreeg.
    Werd direct doorverwezen naar de gynaecoloog, dit was meteen de volgende dag.
    Gynaecoloog wilde nog een weekje afwachten, om te kijken of mijn lichaam het zelf zou afstoten. Er was namelijk nog te zien dat ik nog bloed/stolsel in de baarmoeder had.
    Nieuwe afspraak gemaakt voor een weekje later.
    De hele tijd nog steeds bloedverlies gehad.
    17 juli kon de gynaecoloog zien dat alles bijna weg was, er was een slijmlaagje te zien van 5 mm. En alles zag er goed uit (eileiders, eiblaasjes)
    We mochten van haar als ik niet meer aan het vloeien was ook gelijk weer klussen.
    Heb een na controle afspraak op 12 september bij de gynaecoloog.
    Ben begonnen met ovulatietesten op maandag 23 juli, dacht donderdag 26/vrijdag 27 een positieve test te hebben.
    Heb nu op 1 augustus en 3 augustus een zwangerschapstest gedaan, omdat ik het gevoel heb dat het weer raak is.
    Deze zagen er zo uit.

Nu mijn vraag: Kan dit nog oude HCG hormoon zijn of is het mogelijk dat het nu alweer raak is?

We hebben op 17/18 juli wel de liefde bedreven:) (om het zo maar te zeggen) Want het bloedverlies was toen even weg, daarna een paar dagen bruinig slijm. En afgelopen week 31 juli na het vrijen wat rozig slijm verloren. Zou dat de innesteling geweest kunnen zijn?

Ik hoop maar dat jullie mijn verhaal begrijpen en antwoorden kunnen geven.

Alvast bedankt!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het zou mogelijk nog van de miskraam kunnen zijn inderdaad, dus ik kan je nu geen zekerheid geven. Je zou een test kunnen doen en kijken hoe donker het streepje wordt in verhouding tot een week later. Ik hoop dat het raak is voor jullie! En ja, het zou ook innesteling kunnen zijn.

Groeten Evelien

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oke bedankt voor je reactie! Ik ga dinsdag weer testen, hoop dat het streepje donkerder word!

Deel Deze Pagina