Hoi dames, Ik ben nog niet zo lang aan het temperaturen en ik zou heel graag even jullie advies willen vragen over mijn kaartje. Ik zit in de eerste ronde en probeer door te tempen mijn eisprong te vinden. Volgens FF is er nog steeds geen eisprong gevonden. Zien jullie iets? [img=http://img224.imageshack.us/img224/8501/temperatuurkaartje25040ji9.th.png]
Als op dag 18 je eisprong geweest is, ziet ff hem niet, omdat je niet alle temperaturen rond je ei hebt ingevuld!
Dank je voor je antwoord Roses. Dat vroeg ik me dus al af. Ik had die dag een vroege dienst en toen niet getempt. Ik werk n.l veel late diensten en vind dan 10.00 een lekkere tijd om te tempen.
De dag na je eisprong ben je ook nog vruchtbaar hoor! Dus ik denk dat je wel goed geklust hebt. Mocht je temp hoog blijven, kan je het kruis er altijd nog handmatig in zetten!
Ik blijf in ieder geval tempen. Hopenlijk blijft de temp hoog. Ik begon me al zorgen te maken dat ik geen eisprong kon vinden. Ik had zo gehoopt dat mijn cyclus weer snel normaal zou worden. Ik baalde steeds van die negatieve ovutesten. Overigens had ik zo rond cd 18 wel wat steekjes in mijn lies en waren de ovutesten steeds heel lichtjes maar dus niet zo donker als de teststreep, je kon ze net zien staan. Ik heb trouwens gisteren en vandaag wat hoofdpijn en veel geromel in mijn buik. Zou dat te maken kunnen hebben met innesteling dan? Of is dat te vroeg?
Afgelopen zaterdag de 21ste heb je niet getempt zie ik, als je er van uit gaat dat hij toen net als daarvoor 36,8 was dan is toen je eisprong geweest denk ik. maar voor hetzelfde geld is ie op dag 11 geweest, net voor je begon met tempen. Vorige maand had ik hem al op dag 10. Wel erg lastig om te tempen als je van die onregelmatige werktijden hebt, anders moet je het niet meer op hetzelfde tijdstip doen, maar gewoon zodra je wakker wordt, ongeacht of dat om 13:00 's middags is of 1:00 's nachts... Succes in ieder geval