http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/394343-miskraam-oktober-op-naar-nieuwe-ronde-113.html Als je op link drukt en eff naar beneden scrollt dan zien je de foto's van mijn testjes. Beide foto's zijn van 2 verschillende testen, wel allebei Ettos merk. Heb nu alleen nog maar last van misselijkheid en pijnscheutjes in mijn onderbuik....digitale is negatief. Foto's zijn gisteren genomen,advies van verloskundige is nog wachten tot eind deze week, pfffff mijn hoofd wordt gek..........wat denken jullie?
Het lijkt idd een tweede streepje. Ik zal als ik jou was wachten tot vrijdag en dan nog een testje doen en kijken wat de uitslag daarvan is. sterkte met het wachten ik ken het...
Nou die lijken mij ook positief hoor. Gewoon aan het einde van deze week nog eens testen! Voorzichtig gefeliciteerd !
Volgens mij is dat inderdaad een licht streepje en ben je dus zwanger! Even geduld houden en kijken of je vrijdag een knaltest hebt. Ik wens je veel geduld toe! En stiekem feliciteer ik je alvast een beetje.
Welke digitale heb je trouwens gebruikt, want die ene met wel/niet zwanger heeft volgens mij 2x zoveel HCG nodig als die met wekenindicator.
Ik had die van clear blue gebruikt en het duurde ongeveer 4 minuten voordat er tekst in beeld kwam, voor mijn gevoel duurde die 4 minuten erg lang
Je hebt twee soorten digitale van Clear Blue 1. dan staat er ofwel Zwanger / Niet Zwanger 2. Dan staat er Zwanger 1-2 wkn, Zwanger 2-3 wkn, Zwanger 3+ of Niet Zwanger 1. heeft 50 hcg eenheden nodig en 2. 25 hcg Dat is nogal een verschil en dan zou je over 2/4 dagen nog eens kunnen proberen.
Ik heb de optie 2 gekocht ik wist dat je er ook nog 2 verschillende in had, maar ik koop als ik de digi koop een met tijdsindicator. Mijn verloskundige zei dat ik ongeveer 4 a 5 weken zwanger zou zijn...nou ik wacht nog eff af, en doe over een paar dagen een testje...
Die test van etos 2 voor 5 hebben dat bijna altijd dat is als je hem in een bepaalde hoek houdt dan zie je een 2e streepje maar als je de test anders houdt zie je hem niet meer als jij hem ziet ook als je hem anders houdt of recht erop kijkt zeg ik zwanger maar zoniet zeg ik negatief . Ik heb altijd zo.n streepje als de test nog een beetje roze gekleurd is ik hoop dat je zwanger bent maar hou rekening met het bovenstaande
Op zich vind ik je test positief, maar met zo'n streepje had je m.i. op je CB met indicator wel "zwanger" hebben moeten zien staan. Ik hoop dat ik het verkeerd heb en je gewoon superzwanger bent. Misschien anders nog een gewoon testje doen om te kijken of hij duidelijker is geworden?
Nee ik heb nog niet getest, deels omdat ik nu ook niet meer durf en deels omdat ik eigenlijk een onderbuik gevoel heb dat het negatief gaat zijn. Ik ga morgenvroeg met ochtendurine testen ( afgelopen testjes waren allemaal met middag urine) is morgenvroeg nog mijn test negatief dan denk ik dat ik gewoon niet zwanger ben. Igg morgenvroeg weet ik meer..... Dames bedankt jullie allen voor jullie tips en ook felicitaties
En? Ik ben wel heel erg benieuwd!!! Ik heb wel hele negatieve verhalen gelezen over etos 2v5 zw testjes, Zelfs met water geeft tie vals positief aan Maar hopelijk is het jouw testje gewoon echt positief, mijn duimen draaien!!!!
Vanmorgen had ik me verslapen dus geen testje gedaan. Morgen heb ik gelukkig vrij en ga ik testen met de digitale met ijdsindicatie die moet dan echt duidelijkheid gaan geven. Thnks voor het duimen draaien meiden Xx