Even een vraagje!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mich07, 19 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mich07

Mich07 Lid

19 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik heb in April (15) mijn spiraal laten verwijderen na 3 jaar ivm klachten. Ben de 19e al ongesteld geworden en ben toen ook begonnen aan de pil. In mijn stopweek ( al 2 weken geleden) niet ongesteld geworden en ook geen symptonen of iets anders "raars". Heb 2 testen gedaan, 1 van predictor en 1 van de kruidvat de laatste heb ik vrijdag gedaan en waren allebei negatief. Vrijdag avond deden mijn borsten ineens ontzettend pijn en nu nog meer. Vooral aan de zijkant, ook zijn er ineens allemaal aders zichtbaar. Ook nog niet ongesteld! Iemand enig idee?!!

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Je lijf moet misschieneven wennen aan de andere vorm van anticonceptie.

Je schrijft ook dat je zwangreschapstesten hebt gedaan...( ik neem aan na gemeenschap zonder condoom ivm je pil?) En die geven een negatief. Waarschijnlijk dus niet zwanger.... alhoewel misschien te vroeg bent met testen.

Maar ik zet mijn geld op een hormonaal rommeltje ;)

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had ook een spiraal en laten verwijderen nou voelde ook vanalles dus kan ook door mee te maken hebben hoor had ook 4 testen gedaan toen dus denk dat je hormonen van slag zijn door het spriaaltje nog

4. Mich07

Mich07 Lid

19 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar zat ik ook aan te denken eerst maar heb me spiraal laten verwijderen omdat ik dus gewoon telkens ongesteld werd..
    Moet me er ook misschien niet te druk om maken. Waarschijnlijk wil ik het ook gewoon te graag.. Thanks iig voor de reacties!

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat had ik ook hoor in jan laten verwijderen en april zwanger geraakt en als je zo kijkt en leest lijken die symptonen zo erg op elkaar dat je idd wel gek word ;) succes meid

6. Mich07

Mich07 Lid

19 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt vervelend, nog steeds pijn aan mijn borsten maar nog niet ongi geworden. Ga maar donderdag of vrijdag testen en anders naar de ha.

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja een test zal idd uitsluitsel geven ik ben toen ook bij de ha geweest en die zei dat het met een paar weken:$ wel over zou gaan omdat je lichaam het nu zonder hormonen moet doen raakt het van slag ..goh daar waren we nog niet achter ;)bij mij verdwenen de klachten na dat ik ong 3 later een doorbraakbloeding kreeg vervolgens 28 dagen later eerste echte mentsruatie gehad weer 28 dagen later weer een en daarna niet meer want was toen wel in verwachting en heb al die klachten die ik toen had nu niet eigenlijk helemaal geen

hopen dat het een positieve test is en anders hopoen dat je snel ongi word dan ben je er hopelijk ook zo vanaf

Deel Deze Pagina