Kent er iemand namen(zowel jongen als meisje) waar beau in voorkomt ? Beetje zoals isa-beau of isabeau Groetjes
Moet het beau zijn of mag bo ook? Ik ken in elk geval Isabeau, Elsabeau en Beaudine voor meisjes. Voor jongens ken ik de naam Beau, en het schijnt dat in de VS Beauregard wel eens gegeven wordt als middle name.
Ik maak van Beau even Belle (bijna hetzelfde in het Frans), en dan kom ik uit op Annabelle. Verder misschien; - Bowien - Beau-Ina
Ik wilde wat proberen met Beau omdat ons Frans buldogje is gestorven aan leukemie een maand geleden.ze was nogmaar 3 jaar,is mijn eerste hondje/kindje. Maar isabeau is misschien wel het mooiste,heb nog andere namen maar ga deze toch voortellen aan mijn vriend Groetje!
Anne-Beau / Anne-Bo, Anna-Beau / Anna-Bo Beau / Bo Bodee Bodhi / Bodi Bodijn Bodil, Bodile Bodilia Bodine / Beaudine, Bodien Boé, Bowee Boëlle Bomae / Bomay / Beaumay Bo-Mae / Bo-May / Beau-May / Beau-Mae Bowi, Bowie Bowine Isabeau / Isabo, Isebeau Sabeau Verder dan dit kom ik niet.