Even een vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tazzy, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Hoi,
    Ik zit in mijn eerste ronde dat ik bezig ben met ovulatietesten. Nou was ik in eerste instantie begonnen met die digital van clearblue maar ik begon uiteraard te vroeg met testen;) dus steeds een lege smiley. Nu ben ik sinds een aantal dagen aan het testen met die roze van de kruidvat, met het roze rondje aan het eind zeg maar, doosje kost meen in zo 14 euro. Nu liep deze mooi op en leek het erop dat ik richting mijn eisprong zat, dus vanavond wilde ik testen met de clearblue maar blijkbaar heb ik iets verkeerd gedaan want het schermpje gaf een foutmelding aan:( Aangezien ik nu pas weer met deze over vier uur kan testen en ik dan waarschijnlijk al lekker lig te pitten maar toch ook niet wil riskeren dat ik mijn eisprong mis, denk ik erover om voor het naar bed gaan nog een keer die van kruidvat te gebruiken, volgens mij hoeft hier niet vier uur tussen te zitten toch?? Ik heb om half negen de laatste test gedaan die dus een foutmelding aangaf. Ik heb ook nog maar 1 teststrip van de clearblue dus die wil ik niet verspillen.
    Nu lees ik ook veel dat de testen van kruidvat niet goed zijn?? Gaat dat om de testen die ik gebruik of om andere testen?? Tot nu toe zie ik hier de laatste twee dagen een mooie stijgende lijn in namelijk dus lijkt prima te werken. Wie kan mij antwoord geven op de vragen?? Wil natuurlijk niet mijn eisprong missen en dat het dan morgen te laat is. Heb overigens al heel de dag last van mijn buik, afgelopen dagen af en toe met vlagen, ook slijmerige afscheiding (vandaag) dus lijkt wel echt richting de eisprong te gaan toch??

2. Fleurt2012

Fleurt2012 Actief lid

Apr 8, 2013
    460
    0
    0
    Je kan volgens mij gewoon testen hoor,
    Heb ik ook gedaan.

Iig klussen vanavond haha:p

De kruitvat testen die jij gebruikt zijn niet slecht,
    Maar of je er echt duidelijk van word is vraag 2.
    Ik vond ze niet erg duidelijk.
    Met cb heb je wel duidelijk alleen erg duur.
    Maar een smile of geen, vind k beter dan de streepjes.

Iig succes,
    En have fun haha.

Iiefs

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Ik heb zelf met die testen van kruidvat geen goede ervaring... Mijn man heeft toen een keer voor de grap over zo'n ding heen geplast en de uitslag was knalpositief haha :p

4. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    volgens mij heeft een man ook LH in zijn lichaam.. heb ik is ergens gelezen

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Hahaha, nou dat is lekker dan:p
    Gisteravond nog maar een test gedaan, streepje was duidelijk aanwezig maar nog niet zo donker als de teststreep.
    Vanmorgen weer getest, zelfde als gisteravond. Einde van de middag nog maar weer een testje doen.

Share This Page