Gaan we voor de 3e of niet?.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Johades, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Johades

Johades Lid

Nov 29, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik en mijn partner zitten er over te denken om na 2 jongens toch nog voor een 3e te gaan. We hebben dit ook al een beetje besproken met ze en deze zeggen dat ze het heel gaaf zouden vinden (zolang het maar een jonge is ;) ) Nu zijn wij er zelf nog niet helemaal aan uit maar het is toch fijn dat de jongens er in ieder geval voor zijn. De jongste is momenteel 4 dus als we het doen moeten we het nu doen. Althans zo denkt mijn man er dus over.. Ik vind de gedachte van 3 kinderen wel leuk ik denk alleen niet dat ik het nu wil. Over een jaartje lijkt het me beter. Maar mijn man wil het dus nu.. Wat vinden jullie moet ik me laten overtuigen en begint anders het leeftijdsverschil echt te groot te worden of zal ik gewoon mijn zin door zetten en gewoon nog een jaartje of wat wachten.. Ik wil het uiteindelijk toch wel alleen dus niet nu. Is dat zo raar?

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat is de reden dat jij het nu niet wilt? Stel je gaat er nu voor is het nog niet 123 snel raak ;) (kan wel) en ben je sowieso weer 1 jaar verder. Jullie willen beiden een 3e. Zou alleen goed overwegen waarom hij nu wel en jij nu niet ;)

3. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,087
    0
    36
    Over de keuze wanneer jullie het beste kunnen gaan proberen geef ik je geen advies. Daarin zullen jullie echt samen een keuze moeten maken. Misschien de gulden middenweg?

Over het leeftijdsverschil kan ik wel iets zeggen.
    Mijn oudste zoon word in januari 9 jaar, mijn nu nog jongste zoon word in maart 8 jaar en mijn dochter word in januari 1 jaar.
    Onze babyzoon verwachten wij eind februari.

Hier dus ook een leeftijdsverschil. Nog ruimer zelfs. Mijn zoons vinden het echt geweldig om een zusje te hebben en zijn continu met haar bezig.
    Voor ons wat dit leeftijdsverschil geen probleem. Het heeft ook veel voordelen.

Pas rond een jaar of 12 vind ik dit voor mijn gevoel mee wegen. (dit heb ik zelf thuis gehad, mijn oudste zusje was een huilbaby met een mama die het niet aankon en ik die voor mijn vwo moest studeren -> geen succes)

Maar dit is allemaal heel persoonlijk!!!

Succes met jullie keuze.

4. Luzzzy

Luzzzy Lid

Oct 17, 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak is het niet gelijk "raak" (kan natuurlijk wel :) ) dus misschien is het een idee om al vast te "beginnen" en een zwangerschap duurt natuurlijk ook nog eens 9 maanden.

Share This Page