Even een vraagje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

    ssgerundt Bekend lid

    10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Mijn vriendin is zwanger en nu ben ik ze overal aan het aanmelden voor zwangerschapsdozen en nieuwsbrief, noem maar op.
    Hebben jullie nog een tip, waar ik ze voor kan aanmelden?
    Heb het al bij de etos, prenatal en kruidvat gedaan.
     
  2. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ehm even een gewetensvraagje: hartstikke leuk natuurlijk al die dozen, maar je adres (en telefoonnummer) worden hierdoor ook gelijk voor jan en alleman beschikbaar. Daar is niet iedereen blij mee
    (denk aan de telefoontjes voor spaarplannen, Disney-boekjes, mevrouwen van Felicitas die lang willen komen etc etc). Zelf vind ik dat echt reuze vervelend.

    Maar eh om terug te komen op je vraag Felicitas, verder zou ik het ook niet weten.
     
  3. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    babydump..
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Inderdaad, heel lief bedoeld hoor, maar ik zou willen dat ze het voor mij nooit hadden gedaan.
    (die mevrouw van Felicitas heb ik met veel moeite af kunnen wimpelen, volgens vriendinnen zit je zo een uur met ze thuis :( )
     
  5. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh jah... die vrouw van Felicitas.... :rolleyes: Dat mens heeft ook zeker een half uur hier binnengezeten!
    Ze probeerde me van alles aan te smeren :) Na afloop kreeg ik wel een hele leuke doos met veel leuke dingen erin :D
     
  6. Niet meer actief

    Precies, ik word platgebeld door iedereen die wat wil slijten...
     
  7. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    c1000 heeft nu ook babydozen.
     
  8. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    en die van c1000 zijn wel de leukste maar die krijg je pas na inlevering van een geboortekaartje
     

Deel Deze Pagina