Eindelijk 3/4 D echo 12-04-2006

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Na 2 keer de datum te hebben verzet ( want manlief maakte telkens een afspraak op een datum, dat hij niet kon, niet zo hhhhhhheeeeeel erg slim)

    kan ik Eindelijk zeggen dat ik 12 April eindelijk mijn 3/4D echo ga laten maken, ik kijk er zo naar uit :D

    tegen volgendeweek zal ik vertellen hoe het was gegaan, en zal ik gehijd een stel foto's plaatsen in mn album :D

    gr. sarah
     
  2. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Spannend! Leuk dat dat allemaal kan tegenwoordig hoor!

    Ben heel benieuwd....

    Marian
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja... ik kijk er echt naar uit... als ik kijk naar al die echo;s van al die andere meiden.... lijkt het mij echt TOf :D
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Echt leuk Saraah! Ik moet nog wachten tot 16 mei :( ... Ben ns benieuwd naar de foto's!! Geniet ervan! :)
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow 16 mei ... das nog een tijdje ;) dan ben je al bijna 28 weken ... maar dan is je beeb wel mooi :D heeft ze haar voorraad aan vetjes al aangemaakt ;) ik hoop dat mijn beeb volgende week ookal genoeg vetjes heeft aangemaakt ;)

    ik laat in iedergeval de foto's zien :D

    gr. sarah
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geniet er maar fijn van meis want het is echt wonderbaarlijk

    alleen was ik al te ver heen,heb wel een mooie 3d van der oortje hihihihi
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHAHA....wat ergg....hoever was je dan? Wat zonde zeg... ik wilde ook expres niet te lang wachten daarom, dus nu met 25 weken zit ik goed :D
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Echt leuk Saraah! Ik moet nog wachten tot 16 mei :( ... Ben ns benieuwd naar de foto's!! Geniet ervan! :)
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow 16 mei ... das nog een tijdje ;) dan ben je al bijna 28 weken ... maar dan is je beeb wel mooi :D heeft ze haar voorraad aan vetjes al aangemaakt ;) ik hoop dat mijn beeb volgende week ookal genoeg vetjes heeft aangemaakt ;)

    ik laat in iedergeval de foto's zien :D

    gr. sarah
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geniet er maar fijn van meis want het is echt wonderbaarlijk

    alleen was ik al te ver heen,heb wel een mooie 3d van der oortje hihihihi
     
  11. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHAHA....wat ergg....hoever was je dan? Wat zonde zeg... ik wilde ook expres niet te lang wachten daarom, dus nu met 25 weken zit ik goed :D
     
  12. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Nou Eindelijk heb ik hem dus gehad !!

    en het was GEWELDIG !!! :D

    ik heb een paar foto's in mn album gezet..
    alles was helemaal op en top met de meid, ze was alleen extreem druk, dus de 3D foto's maken ging niet zo makkelijk, ze had telkens haar handen voor haar gezicht( ze was aan het duimen, net als ik vroeger deed :D )

    uiteindelijk toch nog een paar fototjes kunnen maken... het was inderdaad heeeel duidelijk een meid :D

    we hebben een mooie DVD waar alles opstaat, deze moest wel 2 keer stop worden gezet, omdat ze vond dat ik anders maar ff rond moest hupsen, in de hoop dat de kleine donder dan misshcien har handen voor haar gezicht zou halen... maar nee hahaha !!! Alles is in iedergeval Helemaal gezond... geen hazenlipje.. hartje is in orde, hersenhelften, ruggetje :D ik ben helemaal blij :D

    zo'n DVD is echt een aanrader !!...

    ohja en volgens de echoscopiste leek ze op mij ;) hahaha
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wat gaaaaaaf!!!!
    ooww ik ben zo jaloers haha!
    ik wil dat ook hahaha!
    fijn dat alles goed is enzo meid,das toch altijd fijn om te weten toch :D
    ik denk dat je vaak naar de dvd zal kijken haha!!!!!
    geniet er lekker van!!!

    liefs!!! :D
     
  14. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Super Saraah!!!!!
    Echt supermooi die foto's!
    Kan nu bijna niet meer wachten.
    Van de andere kant is het ook een raar gevoel, 16 mei zal de laatste keer zijn (als het goed is) dat we onze kleine meid kunnen zien voordat ze geboren wordt....
     
  15. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja he.. dat gevoel had ik gister ook :D ... maar ik ben zo blij... ik kan nu lekker vaak naar de DVD kijken... tot ik ben bevallen... ik ben zo blij dat er nog een paar aardige foto's tussen zitten, want het was echt niks,,..telkens die armen EN benen voor de gezicht hahahha :D

    maar je vind het vast geweldig 16 mei !!


    en denise !! ga jij het ook doen, tegen die tijd? Echt een aanrader hoor... zie je toch echt eindelijk een beetje "echt" je kleine hummel :D
     
  16. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    jaaaahh wij gaan dat ook doen haha!!!
    lijkt me echt zo gaaf om je kindje echt te kunnen zien!!!! :D
    ook willen we weten wat het gaat worden!!
    maar we wachten eerst de 20 weken echo af en dan pas ene 3D/4D echo!
    kan nu al haast niet wachten als ik zo je foto's heb gezien haha! :)
     
  17. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha... had ik ook hoor... toen ik zover als jij was, en al die andere zag ;) maar die tijd komt snel genoeg :D
     
  18. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij gaan dinsdag as voor de 3d echo! Ik kijk er zo naar uit!!! Vooral na jouw enthousiaste verhaal en de mooie foto's Sarah!
    Ff een vraagje: toen ik belde voor de 3D echo, vroeg ik aan de echoscopiste of het wel verstandig was om een 3D te laten doen, aangezien wij niet willen weten of het een jongen of meisje is. Zij zei toen, dat dat op een 3D echo juist moeilijker te zien is (maar ik heb inmiddels foto's gezien, die 'niets te raden' over lieten).... Natuurlijk ga ik ervan uit dat ze 'die plek' nu een beetje gaat vermijden met het echo apparaat, maar ondanks dat zou ik willen weten of jullie het op 2D wel (nogmaals natuurlijk, want jullie weten al dat jullie een meid krijgen) gezien hebben, en of het errug duidelijk was....???
     
  19. Niet meer actief

    Mooie foto's en gefeliciteerd meid!

    Ik heb zelf 13 mei de pretecho... en ik kijk er ontzettend naar uit... vooral door jou verhalen en die foto's... egt leuk!

    Ik weet zelf sinds dinsdag dat ik ook een meisje krijg, maar om een 1 of andere reden denk ik wel es... ze zullen bij de pretecho maar een jongetje zien... wel maf... want ik zag echt duidelijk een meid! En 2 weken erovoor had ik ook een echo en ook toen werd gezegd dat het een meid is... Maar ja... zijn vast de zenuwen....

    In ieder geval... echt super je foto's....

    Groetjes
     
  20. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    @ kiz --> Nee je zag echt niks bij de 3D echo, ze zal ook wel expres alleen het hoofdje in beeld nemen, en de armen en benen, ze is ervoor opgeleid... We zagen het dus ECHT niet bij de 3D echo, maar bij de 2D echo was het wel duidelijk te zien.. maar ze nam de beentjes van onder en kon je dus recht naar het gelsacht kijken... dit zal de echoscopiste bij jullie natuurlijk niet doen, ik zou me geen zorgen maken hoor... gewoon heel duidelijk zeggen dat je het ECHT niet wilt weten :D

    In iedergeval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes bij je 3D echo, tis echt geweldig :D zie je je kleine hummel... best onwerkelijk dat dat in je buik zit :D



    @ Graciella ---> Hey dank je wel :D... Ik had dat ook hoor...ik dacht : straks zien ze een jongen, dus ik ging er liggen met de gedachte dat je misschien toch nog een jongen kon zien, maar het was echt duidelijk een meid dus ;) hahahaha !!! ik denk dat het gewoon onwerkelijk is.. maar als je hebt gehoort dat het nu weer een meid is... kun je er wel vanuit gaan ;)

    En jij natuurlijk ook HEEEEEL VEEEEEEEL succes met je 3D echo :D... tis echt Super Super leuk, en Fantastisch :D


    Gr sarah :D
     

Deel Deze Pagina