even een vraagje!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Milou1990, Mar 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

Mar 12, 2015
    395
    91
    28
    9 maart heb ik de laatste pil geslikt. 12 maart *ongesteld*

Nu vraag ik mn af mn man gaat zondag voor 2 weken weg als wij zondag nog evengoed ons best doen zou het dan kunnen dat we zwanger worden? Of kan k er beter vanuit gaan volgende maand gewoon echt voor gaan?

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Eerst eens zorgen dat je cyclus op gang komt. Dat kan best even duren na het stoppen van de pil.
    Probeer na je volgende echte menstruatie je ei op te sporen dmv ovulatietesten dan weet je wanneer je aan de bak moet samen :D
    Maarre zondag nog even klussen kan natuurlijk nooit kwaad ;)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

12 maart had je dus nog de pilbloeding die je altijd krijgt in de stopweek.

Je hebt nog geen idee wat je natuurlijke cyclus zal gaan doen en hoe lang deze zal zijn en wanneer je je eisprong kunt verwachten.

Je kunt altijd klussen natuurlijk. Voor hetzelfde geld komt je natuurlijke cyclus snel op gang en heb je wel snel je eisprong.

Maar houd er rekening meer dat je eerste cyclus na pilstop ook helaas wel veel langer kan duren dan de standaard 28 dagen.....

4. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Los gezien van het ontpillen ligt je eiersprong meestal zoon 6a7 dagen na je mentruatie dan ervanuitgaande dat het mss ook iets later kan zijn, Denk ik dat het nog steeds te laat is om dan nog zwanger te worden deze ronde.. maargoed soms bepaald Mother nature anders dus je weet t nooit

5. Zeemeerminnetje

Mar 6, 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Ik vind de reacties soms een beetje overdreven. Niet gemeen bedoeld, maar ik zou niet gelijk beginnen met de woorden "klussen", "ei opsporen" en "ovulatietesten". Het is toch ook een hele speciale tijd om voor een kindje te gaan? Anders gaat de lol er snel vanaf ben ik bang :p.

6. Angie29

Angie29 Lid

Jan 11, 2015
    84
    0
    0

Wel mee eens ja... Laat de natuur het even zelf proberen! Ontpillen kan zelfs wel een jaar duren..
    En de seks wordt vaak niet leuker als je het gaat plannen

7. Be Happy

Ik vind jouw reactie overdreven eerlijk gezegd.

Wij leggen alles gewoon eerlijk uit hoe het zit. En het merendeel noemt hier sex klussen. Dat is helaas niet anders!

TS wil graag zwanger worden en er is dus totaal niks mis mee om haar van advies te voorzien om een en ander hopelijk te bespoedigen.

8. Be Happy

Dan neem ik aan dat jullie het bewust dus niet rondom je eisprong doen?
    Want doe je dat wel, dan plan je het dus ook!
    :p

Ik begrijp het ook wel hoor trouwens. Niet teveel hulpmiddelen (ovutesten) gebruiken, maar eerst zonder en op goed geluk zeg maar.

9. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Hee milou jij ook hier:p

Zondag klussen voordat je vriend weggaat kan altijd! Wie weet hoe het allemaal loopt;) zoals er hier gezegd wordt kan het idd langer duren voordat je natuurlijke cyclus op gang komt na het stoppen van de pil. Zelf ben ik meteen zwanger geraakt en heb ik niet mijn natuurlijke menstruatie meer gehad, dus het kan ook meteen;)
    Zelf ben ik op 9 januari gestopt met de pil, 12 januari ontrekkingsbloeding, en 9 feb had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Dus zeg nooit nooit ;) gewoon lekker gaan genieten en wie weet heb je ook binnenkort een positieve test in handen!

10. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

#11 jolien 1986, Mar 20, 2015
    Last edited by a moderator: Mar 20, 2015
    Prima eerlijk advies geven over ovulatie testen en eisprong opzoeken lijkt mij. Ts hoeft er toch niet gelijk mee te starten dat is aan haar.

Lullig gezegd maar ik wilde ook zo snel mogelijk zwanger worden. (net als iedereen hier lijkt me) Mijn menstruaties zijn vreselijk 1,5 week ziek elke 4 weken.
    Collega stuurde me naar rust bed, je ziet er niet uit! Zei ze dan. nou om de 4 weken zelfde verhaal. Zegt ze: waarom slik je de pil niet door? Uhhhh nou we hebben een kinderwens. Ook wist ik uit mijn omgeving dat het zo een jaar kan duren voor het lukt. Na 3 rondes(5menstraties) was ik het al zat heb ik ook ovulatie testen gekocht.

Mijn advies aan ts, gewoon proberen en anders de maand erop nog een keer :) niet geschoten altijd mis. houd er wel rekening mee dat je lichaam haar ritme weer moet hervatten na gebruik van hormonen. Zwanger worden in de eerste ronde is heel bijzonder, ga van gemiddeld een jaar uit. Probeer je cyclusduur te vinden. En vrij/ klus lekker met je vriend. En op het moment dat jij denkt laten we het lot handje helpen kan je beginnen met temperaturen of ovulatietesten of je slijm /afscheiding in de gaten houden. En dit moment is voor iedereen anders.

Share This Page