Hoihoi, Wie kan me helpen? Ik was gisteren avond met een vriendin samen, we kwamen op het onderwerp kinderen zei en dr vriend willen al heel lang kinderen, dat weet ik we hebben samen die wens en hebben het er dan ook vaak over, Alleen is het voor hun soms wat lastig om zwanger te raken omdat haar vriend vaart en dus weinig thuis is 1x in de 4 weken is hij thuis.. Ze vertelde dat ze 17 april hun laatste keer sex hebben gehad, dag erna moest haar vriend weer gaan varen, dat was ook hun enigste keer die periode vertelde dat ze nu best veel symtomen heeft die ze eerder niet had en kent.. ze is de 28e ook niet ongesteld geworden Ik begon heel enthousiast van goh he wat leuk zou wel super zijn jullie zijn allang bezig enz topp leuk.. Toen dacht ik later thuis.. maar als je de 17e voor laatst sex gehad hebt en dat was de enigste keer in die periode ( vriend is lang ziek geweest virus uit buitenland meegepikt).. kan je dan nu al wel merken dat je dan zwanger bent ??.heb er heel de avond aan gedacht, en dacht van nou volgens mij kan dat nie5.. Wie weet er wat meer van?? Ik heb het haar niet gezegd want eil haar absoluut niett ontmoedigen, ze willen zo graag !!!
Afhankelijk van hoe haar cyclus eruit ziet kan dat best. Wanneer zij seks heeft gehad vlak rond haar ovulatie(wat redelijk essentieel is om zwanger te raken) en een redelijk gemiddelde luteale fase heeft. Zou ze als ze zwanger is al positief kunnen testen. Ik voelde ook de veranderingen in mijn lichaam voordat ik positief testte. Dus ja het kan zijn dat ze als ze zwanger is dat nu al voelt.
Nou ze vertelde dat ze al jaaaren 27 a 28 dagen cyclus heeft, dat ze 11 aprl is begonnen met ovulatietesten maar daar vond ze dr ei niet mee ( herkenbaar dat had ik ook ) 17e zou dr laatste vruchtbare dag geweest moeten zijn, zoals ze dat vertelde.. Ik dacht dan van ja kan 17e wel zijn maar dan moet het meteen raak zijn geweest... Maar als ik jou zo begrijp kan dat dus wel.. Hm misschien ben ik dan te voorbarig geweest met mn nadenken hahaha, anyway ik vertel het haar maar niet ^^
Kan eigenlijk alle kanten op dan inderdaad. Misschien is t wel zo misschien niet. Maar denk inderdaad dat je beter niks zegt.. En er voor haar zijn, of er nu wel of geen zwangerschap is x
Heeft ze zon korte LF dan? Want 17e klussen en de 28e ongi moeten worden.. daar zitten maar 11 dagen tussen
Weet ik niet ik weet dat ze tegelijk met mij loopt altijd zo beetje.. 1 ze zou de 27-28 ongesteld moeten worden maar is niet gebeurd, zcei heeft ovulatie testen gedaan vanaf de 11e april, zoals ik al zei ou de 17e haar laatste vruchtbare dag hebben toen hebben ze dat gedaan.. ik weet verder niet goed hoe of wat..
Het kan, ik dacht dat mijn laatste ronde ook een misser was," te" laat gemeenschap gehad cyclus van 28-30 dagen. Tegen verwachting in toch positief getest. Achteraf na echo minder ver dan verwacht. Maar wel al op mijn nod positief getest. Of het nestelen nu langer heeft geduurd, of dat ik toevallig die ronde een langere cyclus had geen idee. Maar het was gelukt Hopelijk bij je vriendin ook
Aahw nou dan wachten we het indd maar gewoon af, we gaan be8de maandag testen, aangezien ik zelf ook nog steeds geen menstruatie heb en ook vage symptomen heb 0_0 al 1.5 week.. Spannend voor ons samen.. Dank jullie wel! En absoluut zal er zeker voor haar zijn no matter what..