Even een vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik , als ik mijn rechterborst optil, dus zeg maar als ik mijn borsten in beide handen omhoog haal dan voel ik in mijn rechterborst onderin een klein beetje aan de rechterkant iets zitten.
    Het voelt als een spier, misschien had ik die ook wel voor ik stopte maar het valt me nu pas op.

Heeft iedereen dat?...Ik ben vorige maand voor een borstonderzoek naar de ha geweest en die zei dat alles prima aanvoelde en dat er geen rare dingen te voelen waren.

Ik ben dan toch zo'n onzekere muts en stel daaromaan jullie deze vraag.
    Het voelt zeg maar als een lange spier.

Hoop dat jullie me uit de onzekerheid kunnen halen?

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja aannemen van je ha dat er niks aan de hand is, wij hier kunnen jou niks meer vertellen dan je eigen ha die je erop gecontroleerd heeft, iedereen zijn lichaam is nou eenmaal andrs, een ander kan ook mischein wel zoiets hebben dat het toch weer heel anders is dan bij jou.

houd je vast aan je ha dat het goed is. :D

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je het niet vertrouwt kan je beter een keer teruggaan naar de huisarts en laten voelen wat je bedoelt, ik denk dat je dan pas zekerheid hebt.

4. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb ook wel oneffenheden in mijn beide borsten. eerst dacht ik ook ojee, maar blijkt dat het heel normaal is. als de huisarts dus gevoeld heeft en het is niet echt een knobbeltje hoef je je er minder druk over te maken.

Deel Deze Pagina