even een vraagje ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kybi85, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Misschien 1 troost hier 2 x een horror zwangerschap en nu een geweldige zwangerschap. Dus het kan ook anders😊
    Maar je zegt alleen doen, staat je vriend niet achter dit kindje?

2. Kybi85

Kybi85 Lid

12 okt 2016
    43
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daar hoop ik ook op Mamavand! Zou geweldig zijn om er nu van te kunnen genieten en er plezier aan te beleven, met de vorige lag ik vanaf 16 wkn al 24 uur plat met weeen en mega veel fouten vanuit ziekenhuis heel drama! gelukkig nu bij ander ziekenhuis en gaan ze me beter begeleiden dan de eerste x.

wat betreft mijn vriend, we latten al 4 jaar, wonen niet samen en waren dit ook niet van plan, we hebben een relatie van kunnen niet met en ook niet zonder elkaar dus ligt ingewikkeld daarom kwam dit ook best uit de lucht vallen want dit veranderd een hoop dus we moeten maar heel goed in gesprek samen hoe we dit gaan doen, hij is dicht geslagen na dit nieuwtje dus hij praat er niet goed over behalve flauwe grapjes waar ik op dit moment niet tegen kan want ik heb een humeur om te schieten haha. herkenbaar?

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.869
    2.549
    113
    Oei klinkt niet als een ideale situatie, weet je wel zeker dat je het kindje zelf wil houden dan?
    Heel veel sterkte..

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hahaha dat humeur... heel herkenbaar!

Ik heb bij de eerste van 32 weken plat gelegen ivm bloed verlies ontsluiting. Weeen zijn geremd en uiteindelijk met 36 weken bevallen.
    Bij de tweede begon het al vanaf 4 weken bloed verlies tot week 17 daarna begonnen de weeen plat gelegen en vanaf 24 weken is het geremd met 37 weken bevallen.

Dus ik snap je angst heel goed.
    Nu werd er. Gezegd je hebt dikke kans dat je bloed verlies krijgt ivm laag liggende placenta. Maar geen druppel gehad.
    Ik ben nu maandag 32 weken en ik kan nog heerlijk voor m'n gezinnetje zorgen en voel me heel goed! M'n baarmoeder is heel rustig dus echt geweldig zo fijne zwangerschap.
    En ook dit is en jongetje.... voordat sommige denken dat het geslachte gerelateerd is.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Als ze het alleen kan? Waarom niet?
    Ze brengt haar andere kindje nu ook allen groot.
    Vind het nog al wat om op een abortus aan te sturenZ.

6. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.869
    2.549
    113
    Ik bedoel het helemaal niet naar hoor?
    Maar het was absoluut niet gepland haar vriend maakt er geintjes over en sluit helemaal dicht, ze wonen niet samen.. Ik kan me voorstellen dat ze het ook eng vind om het alleen te doen en als de vader wel in beeld blijft lijkt me zo lastig wat je dan wel/niet kan verwachten.
    Ik stuur helemaal nergens op aan, ik zeg toch ook niet dat jij aanstuurt op perse het kindje laten komen?
    Het is alleen geen ideale situatie en iets waar je toch wel over na moet denken lijkt me?
    Goed dat je gesprek met hem aangaat TS succes!

7. Kybi85

Kybi85 Lid

12 okt 2016
    43
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    LisMe: Ik ga zeker dit kindje houden en we gaan er zeker uitkomen.

Mamavand: Fijn dat deze zwangerschap ook zo goed gaat, ik hoop dat deze bij mij ook goed verloopt.

We mogen denk ik niet verder kletsen in dit topic want ik heb antwoord op mijn vraag gekregen, geen idee waar we gewoon ergens kunnen kletsen over onze zwangerschappen, heb me aangemeld bij juni mama's en daar val jij niet tussen dan moet je wel heel lang overtijd gaan:D en dat willen we niet.

Dus denk dat hier een slotje op kan gezien ik mijn antwoord heb gekregen.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hele fijne zwangerschap! En veel succes. Liefs

9. Kybi85

Kybi85 Lid

12 okt 2016
    43
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vat dit niet naar op hoor, en idd het is geen ideale situatie maar grof gezegd als je aan seks doet kan het gebeuren dat er consequenties aanzitten en we nemen beide ons verantwoordelijkheid. Ik voed mijn zoontje al vanaf zijn geboorte alleen op en dat is idd zwaar en met een 2de erbij zal echt pittig zijn maar ik red me wel en vader wil in beeld blijven, wil zijn verantwoording nemen, we moeten nu alleen gaan praten over het feit samenwonen ja of te nee en is dit verstandig. Dit is ons pakkie an en verder vind ik nu dat dit onderwerp over mijn vriend en situatie gesloten is, ik laat me er verder niet over uit.

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dan kan ik alleen maar zeggen gefeliciteerd meid en hopelijk gaan jullie een mooie en fijne tijd tegemoet! Zie dat je inmiddels zelfs al een banner hebt, dus denk dat de ergste shock voorbij is ;).

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is schrikken, maar heel mooi dat je het kindje wil laten komen. Ik hoop op een mooie zwangerschap en een goede bevalling.
    Gefeliciteerd!

12. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.869
    2.549
    113
    Dat hoeft ook zeker niet dat is allemaal persoonlijk.
    Ik wens je een fijne zwangerschap en succes met alles regelen :)

Deel Deze Pagina