hoi iedereen ff een tip voor de mat care gebruikers,gooi je test niet weg na drie minuten! in mijn geval duurde het bij de eerste twee testen wel tien minuten voordat er een posi lijn kwam! houd dus niet de drie minuten aan die in de bijsluiter staan! de dipstick die ik normaal na ee minuut weggooide,is nu na 5 minuten hartstikke positief namelijk! en mijn testen kloppen want cb testte net ook positief. het kan dus zijn dat mat care een iets langere leestijd nodig heeft
Bedankt voor de tip Miranda! Was namelijk van plan deze testen te bestellen. En gefeliciteerd met je posi test!
he gefeliciteerd miranda! super mooie testen hoor! ik heb dat trouwens met de ovu testen van mat care ook. die laat ik ook 10 min liggen, want na 2 min zijn ze nog niet positief (genoeg)
@ Miranda: klopt. Dat had ik ook! Goed dat je het meldt! Ik had die kleine stripjes en pas als de teststrip helemaal droog is kun je het pas echt goed zien! (kijk maar in mn album!) Dus dames: neem de gebruiksaanwijzing dus niet te nauw bij die matcare stripjes! De test moet echt goed droog zijn (en niks geen gedoe met indrooglijntjes want da's gewoon onzin. Er kleurt alleen iets als er echt hcg is! En als je veel hcg hebt dan zie je het natuurlijk al eerder!
Hoi Miranda, Gefeliciteerd! Je zwangerschap tel je vanaf de eerse dag van je laatste menstruatie. Geniet ervan.
dus ilse,in de zwangerschaps banner vul ik de datum in dat mijn laatste ongesteldheid begon,in dit geval 16 september?maar wat nou as ik een verlate eisprong heb gehad?
@ Miranda; nog gefeliciteerd natuurlijk! Ik denk dat je ei sprong veel later is geweest! Als je nu positief test na heel veel negatieve testen dan zal je nu zo tussen de 10 - 15 dagen na je ei zitten denk ik! Bij mij van 10 dagen na mn ei de matcare strip ultra dun! en die van jou is al iets duidelijker!
dit kan niet kloppen,heb de eerste dag van mijn laatste menstruatie ingevuld,maar denk echt dat ik pas een maand zwanger ben nou we zien t wel
Ik heb dat zelf ook gemerkt. Na 3 minuten is ook de achtergrond nog helemaal rose en dan zie je natuurlijk geen lichtrose lijntje daarop. Daarom wacht ik tot de achtergrond van de testlijnen helemaal wit is geworden.