Hieronder een plaatje van mijn zwangerschapstest. Ik zie heel duidelijk een lichtrose streepje. Wel licht, maar toch zie ik hem duidelijk. Dit heb ik niet eerder gehad. Mijn cyclus deze maand is veel langer. Ik had op dag 23 mijn eisprong..dus ik heb over 3 dagen mijn nod denk ik. Of over 2 dagen.. Wat vinden jullie? Jullie eerlijke mening graag.. ik heb nog geen hoop en ben er koeltjes onder!
Nou, Firstbaby, ik zou een gat in de lucht springen met zo'n test. Een streepje is een streepje en hij is duidelijk te zien. Gefeliciteerd meid! En mocht je toch nog twijfelen, doe je toch over een paar daagjes nog een testje? Maar ga het toch maar geloven meid!
Dames...ik hoop het zo. Ik heb 2 testen gedaan en 2 keer zo een licht streepje! Mijn man is er al helemaal niet van overtuigd en die wil niet dat ik denk dat we zwanger zijn, want anders is de teleurstelling straks heel groot.. Dames.. ik hoop het zooo! Ik wil nu zo een clearblue gaan kopen.. dan heb ik gelijk zekerheid toch? Ik kan die clearblue nu toch ook gebruiken midden op de dag?
Dames, ik wil jullie bedanken.. krijg een beetje hoop! Ik ga nu naar de kruidvat de clearblue kopen.. die zegt duidelijk zwanger of niet!
Ja hoor, je kunt gewoon midden op de dag testen. Als je urine maar niet te licht van kleur is... Er verschijnt echt wel "zwanger" op het schermpje!
Ja hoor, gefeliciteerd. Zo zag de test er bij mij ook uit, paar dagen voor NOD en werd met de dag duidelijker roze
Ben net binnen! Ik kon niet 1 verpakking vinden van de clearblue, dus heb er gelijk maar 3 gekocht voor 19.99.. Ik ga het zo over een half uurtje doen.. ff mijn plas opsparen! Heb een uur geleden nog getest !