hey hallo, ik heb even een vraagje ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad(24 okt) en ben 24 november gewoon weer ongesteld geworden. voor dat ik zwanger was had ik een hele regelmatige sicles(exuses ik weet niet hoe ik het moet schrijven ) en had altijd last van n borsten (ook tijdens mn zwangerschap heel erg) maar nu ben ik nog steeds niets ongesteld(tis ondertusse 31 dec) en heb ook nog geen last van mn borsten. is het normaal dat ik nu nog niet ongesteld ben?dat de hormonen nog door de war zijn ofzo? of zou er toch weer een kans kunne zijn dat ik zwanger ben.(dit keer zonder last van mn borsten) ik hoop dat iemand andwoord heeft hierop! liefs anne
Toen ik een miskraam (met curretage) had, duurde het wel een week of 7 voor ik weer ongesteld werd. Daarna duurde mijn cyclus meestal een week of 5. Het kan dus allemaal nog aardig in de war zijn. Aan de andere kant... 'gewoon' zwanger kan natuurlijk ook! Ik zou zeggen: testen
J aprecies wat Anakin zegt; je cycles kan van slag zijn, maar hoeft niet. Ik heb er nooit zo'n last van gehad na mn mk's. Dus ik zou ook gewoon lekker testen over een paar daagjes.
Volgens mij kan het even duren voor het allemaal weer op gang komt, maar het lijkt mij dat na de eerste ongesteldheid je cyclus (zo schrijf je hem haha) weer normaal is? En ik zou gewoon testen als ik jou was, ben je ook van je onzekerheid af. Groetjes Zonnebloem
hey bedankt voor alle reacties! ik heb gister een testje gedaan maar was jammer genoeg negatief. dus he word nu toch maar weer afwachte tot het komt. liefs