ik had even een vraagje. mijn kaartje op ff zegt dat ik afgelopen donderdag mijn ei moet hebben gehad. ik had die donderdagmiddag een ovulatietest gedaan en die was negatief. wat moet ik hier nou van denken heeft ff gelijk of de ovulatietest. gr jill
Misschien hebben ze alle twee gelijk. Wanneer je een positive ovulatietest hebt, dan is je eisprong ong 12 to 36 uur later. Je moet dus voor je eisprong testen. Op het moment van je eisprong is je LH piek alweer voorbij. Lees de bijsluiter van je testen nog maar eens goed na.
dat zou kukken kloppen want ik heb woensdag geen test gedaan dan zou die dan positief zijn geweest denk ik. dit zou mijn eerste eisprong worden dus ik ben heel benieuwd. het wordt gewoon wachten op de ongi ben ik bang. hartstikke bedankt voor het andwoordt gr jill
Geloof niet teveel in die banners.......Dat is al 17 keer mijn ervaring geweest haha,gewoon lekker ovu testen gebruiken meis
het was niet mijn banner die het zij maar mijn tempratuurkaartje op ff. kwa tempratuur zou het kunnen kloppen. en ik zou dan idd te laat zijn met mijn ovulatietest. ik heb namelijk aan het tempkaartje van ff mijn banner net gemaakt. ben benieuwd of het klopt want ik ben nog niet echt ongesteld geweest sinds december op die kleine bloeding na. dus ben benieuwd of dat toch me eerste ongi is geweest. we zullen het afwachten . ik hoop dat ik mijn eerste echte ongi krjg dan kan ik ook eindelijk eens naar een echte eerste ronde. gr jill