Afgelopen week was mijn vruchtbare periode. Nu had ik vrijdag ontdekt dat het cervixslijm heel rekbaar was. Kon er lange draden van trekken. Maar even later en dat is dus het vreemde verloor ik roze/rood achtige slijm. Zat ik dan toch nog in mijn vruchtbare periode of had ik een innesteling. Want dat bloeden duurde maar een uurtje en nu heb ik dus wel last van zwangerschapssymptomen zoals: gevoeligheid bij de liezen en soort buikspierpijn, vaak plassen terwijl ik niet extreem veel drink. Wat kan dit wezen. Wie heeft een antwoord. Nou moet ik er wel bij zeggen mijn cyclus is niet regelmatig.
Een innesteling is vaak pas een paar dagen voor NOD, dus ik denk eerder dat het je eisprong is geweest. Ik heb ook de afgelopen dagen dikkere afscheiding gehad en vanmorgen een rode sliert in mijn afscheding, normaal is dit mijn eisprong geweest. Ik zie dat je banner op 30 dagen is gezet, maar dat je hiervoor ook langere cyclussen hebt gehad? Ik denk dus dat je nu weer een langere cyclus hebt en nu je eisprong had. Ik zou dus op zijn vroegst pas 14 dagen na afgelopen vrijdag testen als je dan nog klachten hebt en niet ongesteld bent geworden.
Hoi IJskonijntje, je hebt dezelfde vraag bij de verloskundige gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik op slot. Succes. Groetjes, Elvira Moderator