Ik word helemaal gestoord van die vage streepjes, dus vanmiddag ga ik de knoop door hakken! Naar de huisarts! Ik hoop dat ik vanmiddag met goed nieuws terug kom, maar ik durf nog niet te juichen.... Jullie horen het om 16:00 uur vanmiddag.
nou meid, veel succes! zal duimen voor je, maarre streepjes zijn vast een goed voorteken!! ben benieuwd na 16 u!
nou das nog eens spannend!!!!!!!! ik zal meteen kijken om 16.00uur! ik kan nietw achten! hier brand een kaarsje!
Jeemig, wat een meelevende meiden hier, zo mooi. Ik ben net naar de huisarts geweest en helaas een negatieve test. Het was overigens geen ochtendurine. Ik heb hem verteld van mijn onregelmatige cyclus en mijn zwangerschapskwaaltjes en de testen die ik gedaan heb (die vage streepjes ). Hij stelde voor om morgenochtend nog een test te doen met ochtendurine. Volgens hem komt het wel vaker voor dat je negatief test maar toch zwanger bent. Toch kon ik het niet uitstaan en ben snel nog even langs de drogist gegaan. Toch een digitale test gekocht van CB. Deze net uitgevoerd, want ik ben er van overtuigd dat ik zwanger ben. Ben nu ook ruim een week over tijd De digitale test gaf aan; ZWANGER!! Nou weet ik het echt niet meer..... IK WORD GEK!!! Wat moet ik hier mee?
Als CB aangeeft dat je zwanger bent dan is het toch echt zo meid! Van harte gefeliciteerd!!! geniet ervan! Liefs, misspuma
wat je hiermee moet???///// hahah ik zou ook gek worden meis... maar uhhh zwanger hoor! misschien niet overduidelijk maaar die test wat positief is.... het kan gewoon niet anders! ik ga je feliciteren..... *kus, kus kus*!!!!!!!!!!!
Dan ben je gewoon zwanger meid!! Zo'n test geeft nooit ZWANGER aan als er geen hormoon in je bloed zit.. dus ga er maar lekker van uit
Als een test van CB "zwanger"aangeeft, dan ben je geloof ik echt zwanger.............. Die zijn toch heel nauwkeurig...... Liefs An
Echt hartstikke ontzettend super gefeliciteerd!!!! Lekker genieten en geloof het maar echt!! Echt heel blij voor je! Als ik volgende week hetzelfde heb word ik ook gek van blijdschap hoor!!!