hallo, Ik weet sinds 7 maart ( a.s. vrijdag 5 weken dus) dat ik zwanger ben. Ik ben net voor me termijn echo geweest omdat ik volgend de berekeningen nu 10 weken en 1 dag zou zijn. Nu na de termijn echo blijk ik nog maar 7 weken en 1 dag te zijn ? Dat zou dus zeggen dat ik dus 5 weken geleden bevrucht ben en dus na 4 dagen Positief getest heb ? Volgens mij is dat echt onmogelijk dat iemand na 4 dagen na bevruchting een positieve test doet ? Ik heb er geen rust van ? Iemand dit al meegemaakt ? Ik moet over 4 weken terug voor een nieuwe termijnecho Zou het nou zo kunnen zijn dat de baby gewoon kleiner is maar toch misschien ouder ? Groetjes Baylee
met ijn eerste werd ik ook twee weken vroeger gezet dan ik dacht.. Dus het kan best maar hoe dat komt dat wete ik niet
hoi, Ik was 2 weken geleden al terug gezet met 1,5 week ! En gisteren dus ook weer met 1,5 week Hoop dat ze over 4 weken toch eens een week erbij doen ! We moeten het maar weer afwachten ! Is er ergens een site waar je de lengte van de baby kunt nakijken ? Want ik zie hier regelmatige crl voorbij komen van 7 weken met 0,88 en 0,9 gisteren had ik een crl van 1,22 cm Hebben niet alle echoscopisten andere standaarden voor de groei van de baby ? Groetjes Baylee