Hoi! Ik heb een vraagje over de ovulatietesten en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Na een miskraam ben ik weer begonnen met ovulatietesten. Daar ben ik nu 10 dagen mee bezig. Na mijn miskraam heb ik eerst gewacht op een negatieve zwa.test. Nu is het zo dat eerst mijn ovutesten steeds donkerder werden t/m 5/6, maar nu worden ze weer lichter. Heb ik nu toch zo rond 5/6 een eisprong gehad of toch niet? Een foto van mijn testen staat in mijn album. Alvast bedankt voor de reacties!
Maar het kan dus wel dat ze weer lichter worden en daarna weer donkerder? Dat heb ik zelf nog nooit gehad namelijk! Bedankt voor de snelle reacties hoor!
Het zou natuurlijk kunnen dat je je piek net hebt gemist, maar misschien blijft je eisprong nu ook wel langer uit omdat je een miskraam hebt gehad. Ik zou gewoon even wachten tot de volgende menstruatie en dan weer met ovulatietesten aan de slag gaan, anders maak je jezelf alleen maar gek.
Dan test ik vrolijk nog maar even verder. Ik vind het een beetje zonde om nu te stoppen. Ik ben al 10 dagen aan de gang. Door de miskraam was ik al iets meer dan een week later begonnen met testen omdat ik weet dat de cyclus wel van slag kan zijn. Maar toch te nieuwsgierig wanneer het weer komt!
Hoi Hanna, kijk maar even in mijn album daar staat een positieve test in! Bij mij zijn ze soms ook licht en dan ineens positief dus gewoon nog even doortesten inderdaad