Kan iemand mij vertellen of er in gelderland ook een hennis & maurits zit die positiekleding verkoopt??? ik ben er nu bij een paar geweest, maar helaas kan ik hem nergens vinden. Bedankt alvast. Groet Lianne
nijmegen.... in de burchtstraat... maar zeeeeer kleine collectie! in arnhem hebben ze alles uit de winkel gehaald! succes, liefs elfje
http://www.hm.com/corporate/do?action=s ... orviewhome Kijk hier even, ben niet zo aardrijkskundig, dus weet niet welke stad er in Gelderland ligt haha
hahaha, ligt er ook een beetje aan waar je in gelderland woont natuurlijk!!! In Amersfoort hebben ze bij h&m mama kleding! En je kunt er een dagje uit van maken, want amersfoort heeft zowiezo wel leuke winkeltjes! Ook nog een positie kleding zaak "it's time" (zie ook zwangerschapskleding links op deze site) En een prenatal natuurlijk.... liefs Setje
IN Breda zit er een in de Barones. Maar ik moet zeggen dat ik die positiekleding niet fijn vond. Ik had een broek en een hemdje en een shirt maar echt lekker zat het niet. Het zat los op de verkeerde plaatsen en strak op de verkeerde plaatsen. De zwangerschapsmaillot vond ik wel goed. Maar goed ik was in de winter zwanger.
De collectie is idd heel beperkt. Ik heb er wel wat mooie lange strakkere t-shirtjes kunnen halen. Die blijven goed in de was en zijn veel goedkoper dan die van de duurdere merken (vida vita, noppies etc.). Pim
prommis heeft ook leuke kleding, en miss etam en via internet heb je ook leuk spul hier hebben ze leuke jeans, www.mooiverpakt.nl
Is er trouwens uberhaupt een H&M die veel mama kleding heeft? Ik ben die zaak nog niet tegen gekomen.... Enne ik ben een prof in winkelen hahahaha overal in Nederland.... liefs Setje
In Almelo H&M hebben ze nog positiekleding... niet echt heel veel. Ik ben er vandaag toevallig nog geweest.
Ik moet zeggen dat ik HenM erg tegen vond vallen. Ik heb dat ook een aantal kledingstukken gekocht, maar die zaten uiteindelijk nergens naar! In Amelo zit er ook een. Veel plz met shoppen. Arnhem heeft hele leuke zwangerschaps winkels Je kunt voor adressen ook in de goudengids.nl kijken. Z Zutphens heeft een tegekke MOM2B winkel, met het "goedkope"maar leuke merk Mamalisious. www.mom2b.nl
De H&M in Nijmegen is inderdaad maar beperkt, en qua kwaliteit ook niet geweldig. Ik ben toevallig gisteren aan de shop geweest en heb uiteindelijk (zeer tegen mijn aanvankelijke voornemen in) bij Miss Etam en bij C&A wat echt leuke dingen weg kunnen halen. Normaal gesproken zou ik er niet eens over dénken die winkels in te gaan. Maar ja... Nu had ik niet veel keus meer. En blij toe hoor, want ik ben echt heel tevreden, zie er niets minder leuk uit dan voor mijn zwangerschap (en dat was ook de bedoeling! ).
Ik vind de H&M in Groningen wel aardig uitgebreid, maar ja dat is voor de meesten van jullie een beetje uiy de route Succes! XXXX
Ik vind dit echt geen aanrader... ik vind dat ik heel lomp behandeld ben nadat die persoon me 3x over iets verkeerds heeft toegezonden...