Na de geboorte van mijn dochter,nu 16 maanden geleden ben ik nooit meer aan de pil gegaan.We hadden zo iets van we zien het wel als ik weer zwanger raak.Een derde kindje is nl heel welkom. Vorig jaar niet echt gericht geklust,maar dit jaar wel een beetje op mijn cyclus gelet en geklust op vruchtbare dagen. Nog steeds ben ik niet zwanger.Weet wel dat ik vruchtbaar ben,omdat ik al 2 kindjes heb.Nu vraag ik me af of het verstandig is als ik naar de huisarts ga,of moet ik eerst gaan temperaturen? Sja,wat is wijsheid?Weet niet wat de normale gang van zaken is. Wat zouden jullie doen? Groetjes Wendy ps.De cyclussen van dit jaar heb ik bijgehouden,die staan in mijn agenda nl.Van vorig jaar weet ik mijn cyclussen niet meer,ben de agenda kwijt.(of moet nog ff goed gaan zoeken)
hoi wendy, en als je nou begint met ovutesten? of temperaturen natuurlijk maar dat is meer om een inzicht in je cyclus te krijgen. groetjes
zou eerst idd eens 2 a 3 mnd gaan werken met tempen en of ovu testen mocht dit nou geen resultaat geven zou ik zeer zeker na je ha gaan
Hoi Wendy, als je naar de huisarts gaat zou die ook inzicht in je cyclus willen hebben, dus zal hij je vragen te gaan temperaturen waarschijnlijk. Ik adviseer je ook eerst minstens drie cyclisi te tempen en de data van de menstruatie op te schrijven en dan met de temp.lijsten en data naar de huisarts te gaan. Succes!
Hoi Wendy, Je kunt inderdaad een paar maanden gericht gaan klussen desnoods met behulp van ovu-testen. Misschien weet je zelf wanneer ongeveer je ei is, dat is helemaal mooi natuurlijk. En als het na een paar maanden nog niet raak is dan zou ik als ik jou was naar de dokter gaan voor een verwijzing. Misschien kan er naar jullie gekeken worden of alles goed is en dan weten jullie in ieder geval ook waar jullie aan toe zijn. Maar ik hoor het vaker hoor dat stellen die vrij snel een kind (kinderen) kregen dat de volgende best lang op zich liet wachten. Succes in ieder geval. Grt Vanilia
Misschien heeft je lichaam nog geen zin erin, Een huisarts bezoekje kan geen kwaad maar denk dat die eerder zoiets zegt je bent nog niet zo lang bezi en heb al 2 kids. Misschien ovu testen,misschien gewoon afwachten
Dank je wel voor de reaties Ik denk dat ik dan liever met ovu testen ga werken, lijkt me makkelijker dan tempen. Eens kijken of ik een ei kan vinden. Het klopt bij mij idd dat het bij volgende kindjes langer duurt eer ik zwanger ben. Was van m'n zoon na 3 maand al zwanger. Bij m'n dochter heeft het 8 maand geduurd. En nu zijn we al een jaar bezig. Ik ga snel kijken voor goedkope ovutesten en we klussen gewoon verder. Groetjes Wendy
Ik wil je gewoon even succes wensen. Ik wacht al net zo lang, en het is erg frustrerend! Hopelijk ben je snel zwanger!
Veel succes Wendy, wie weet is het binnenkort snel raak. Jij ook veel succes Sanne, hou de moed erin meid. Jouw dag zal ook een keer komen! Grt Vanilia