3 dagen waterdunne diarree..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jul 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik ben nu al 3 dagen aan de antibiotica ivm een blaasontsteking, maar heb sindsdien ook enorme diarree echt als water!!!! Kan dit kwaad voor die kleine?
    Ik drink wel meer enzo.. maar ja gezond lijkt het me niet!
    Liefs angel

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Echt goed lijkt het me niet, maar zorg er inderdaad voor dat je goed en voldoende blijf drinken. Als dit langer aanhoud zou ik toch de dokter even bellen.

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Het komt waarschijnlijk door je AB. Ik zou even navragen of die dan wel goed werkt. Het kan natuurlijk zo zijn dat je lichaam nu te weinig tijd heeft om die medicijnen goed op te nemen en het er dus aan de andere kant meteen weer uit komt. Staat er op de bijsluiter iets van bijwerkingen?

4. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Het is eigenlijk wel bekend bij AB dat als bijwerking diarree heeft...zou geen schade moeten opleveren voor de kleine..als je maar wel genoeg blijft drinken! En je pillen op tijd inneemt,

beterschap iig!

5. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    nou r staat dat het idd maag en darm klachten zoals diarree zou kunnen veroorzaken, zaterdag ochtend is mn laatste pil dus hoop dat het van het weekend dan weer normaal is.
    Zoiezo moet ik maandag weer urine inleveren om te kijken of de onsteking echt weg is, dus dan weet ik ook of de ab goed gewerkt heeft!

Share This Page