Moet het ff kwijt!!!!! vanmorgen voor controle bij de VK geweest en toen we naar het hartje luisterden, heeft ze iets meer druk gezet op de plek waar de baby lag,,, en ja hoor,,,,,, het schopte terug!!! Zo'n bijzonder gevoel,,, heb dat al eerder gevoeld toen ik thuis het hartje wilde beluisteren, maar nooit bij na gedacht dat het de baby was die druk aan het protesteren was haha... elke keer was het hartje weer even weg,,, de baby draait constant rondjes haha.. druk en beweeglijk kindje dus... Verder is alles goed,,, maar wilde dit toch ff wereldkundig maken en met iedereen delen Voelde het bij jullie ook zo bijzonder aan??
wat leuk! geniet ervan, dat gevoel is echt zo bijzonder! ik vond het ook geweldig, maar nog leuker was de eerste keer dat mijn vriend de baby voelde schoppen bij de laatste controle bij de vlos schopte ook mijn zoontje de doppler weg, en echt hard! de vlos schrok ervan maar het was wel heel erg grappig
Ik kan ook niet wachten tot ik mijn babietje voel. Elke keer denk ik wel dat ik iets voel, maar ik weet het niet zeker. Nog even afwachten tot het echt duidelijk is, maar ben wel een beetje ongeduldig! Plien
Heerlijk gevoel!!!! Fijn dat je t al zo vroeg mag ervaren.. Ik ( de baby) was er laat bij... maar geniet er nu nog volop van..
Voel m verder nog niet, maar als je een beetje drukt voel je het heel duidelijk.. Mn vriend baalt wel een beetje dat hij het nog niet kan voelen haha.. vond het ook niet leuk dat ie niet mee kon vanmorgen.. Kan niet wachten tot ik de baby voel zonder doppler haha...
weet nog wel dat ik de eerste keer dacht is dit het nou? is dit nou onze baby en dat was rond de 22ste week. twee weken later waren we een weekje weg en toen voelde ik het weer, maar toen harder en duidelijker en toen voelde ook mijn man het en nu...nu voel ik het elke dag en soms op de raarste momenten, maar ben dan zo blij. elke keer bij een beweging denk ik weer, het zit allemaal nog goed. maandag controle gehad en hoofdje lag netjes naar beneden en morgen mijn laatste werkdag voordat ik met verlof mag en heb er zin in.
Heel leuk dat je het gevoeld hebt Geniet er maar lekker van! Bij mij is het inmiddels behoorlijk pijnlijk haha!
geweldig he! Ik voel nu al (de 2e..) af en toe zachte plopjes!! En kan ook niet wachten tot ik mn buik weer heen en weer zie schudden als ik op de bank lig! hahaah!
Ik voel ons mannetje sinds afgelopen maandag vrij laat als ik anderen hoor....maar wat een speciaal gevoel heerlijk!!! Voel me helemaal op en top mama.
Hier schopte de baby ook tegen de doppler aan.. was grappig, hoorde ook ondertussen echt boem! Het is een super gevoel om je kleintje te voelen, het wordt hier nu steeds ook krachtiger met 16 weken was het gebubbel en nu is het echt geschop en getik
heerlijk gevoel is het! grappig tegen de dopler aan, bij ons zwemt de kleine weg zodra de doppler in de buurt komt maar voel haar sinds week 16/17 ook al duidelijk en manlief kan ook al 4 a 5 weken lekker meegenieten
haha alsof hij of zij het weet,,, nu voel ik m ook zonder het hartje te beluisteren.. Vooral als ik lekker onderuit gezakt op de bank zit haha.. zo onwijs gaaf.. Tis net een belletje wat heeeeel hard uit elkaar spat haha.. voel m nog niet aan de buitenkant, maar dat zal binnenkort dan ook wel komen.,, kan vriendlief ook meegenieten..
Heel bijzonder he?! Wacht maar tot je em echt aan de buitenkant gaat voelen, het word echt steeds mooier. Ik lig hier 's nachts vaker met een glimlach van oor tot oor terwijl ik weer flink word mishandeld van binnen maar het is zó speciaal...*zwijmel zwijmel* Geniet ervan!