Even er Door heen ...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xprincessx, 9 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ,

Mijn zoontje van 13 maanden heeft nu al lange tijd dat ie overal loopt om te mopperen en als ik maar even weg loop hij al begint te huilen. Is ineens ook veel vroeger dan normaal s ochtends wakker. Ik kan nu echt niks momenteel in het huis doen , Probeer ook wat vaker met hem naar buiten te gaan maar zodra we weer binnen zijn begint het weer. Ook samen spelen hij wil dan 5 minuten wel samen spelen maar daarna tijger ie weer weg. Weet even niet zo goed waar ik het momenteel moet vinden want bij elke stap die ik op de vloer zet is het al niet goed. Ook nog gekeken na kwa honger maar dit lijkt het ook niet te zijn. Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Mischien een sprongetje ?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Klinkt inderdaad als een sprongetje, of een opleving van verlatingsangst.
    Als jij ergens zit gaat hij op onderzoek uit maar oh wee als je het in je hoofd haalt om een stap te verzetten.... Erg vermoeiend, het enige wat erop zit is het uitzitten helaas.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.245
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Herkenbaar! Hier ook gepaard met veel huilen en jengelen, zowat de hele dag door. Wil je niet ontmoedigen, maar hier duurde het ruim 3 maanden. Laatste weken is ze weer dr vrolijke zelf. Vond t erg pittig, vooral omdat ik door werk vriend er doordeweeks alleen voor sta.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Misschien d'me verlatingsangst fase? Speel je vaak kiekeboe met hem? Probeer dat eens dan leert hij dat als je even uit beeld bent of even de kamer uit loopt dat je niet 'helemaal weg' bent maar dat je gewoon in de buurt bent.

5. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Nou dit duurt hier al maanden is nu 15 maanden

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Een fase! Gebeurt hier ook regelmatig.
    Ik kies er alleen wel voor om af en toe echt even iets te gaan doen en dan zoekt hij het maar even uit. Meestal blijft hij een paar minuutjes jammeren en dreinen, maar dan geeft ie op en gaat lekker zitten spelen. Later ga ik dan wel echt weer even samen met hem iets doen, waarna ik ook weer een klusje pak.

7. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Dat was hier ookextreem in die tijd. Tip: ga lekker weg! Wandelen, naar de winkel, eendjes voeren, fietsen... laten 'helpen' met stoffen en was enz. Het wordt echt wel weer beter, maar je moet even volhouden;)

Deel Deze Pagina