Ben erg benieuwd wat jullie in deze echo foto's zien.... (geslacht) eerste foto's is van 13 weken (die hieronder komt) en in het volgende bericht met 16 weken... En niet spieken in me vorige berichten haha want daar staat het Weet dat het met 13 weken nog veelste vroeg is, dit echobureau deed het toen al en als ze het niet zeker wisten mochten we terug komen. Toen op eigen aandringen hebben we met uitzondering terug mogen komen..... Dus hieronder de uitslag van de 2 fotos..: Bekijk bijlage 370807
Dit lijkt me (bovenste) toch wel een jongen aangezien het lijkt of je de balzakjes kunt zien! Maargoed ik ben geen echoscopist, en heb wel eens gelezen dat meisjes in deze fase van ontwikkeling opgezette schaamlipjes hebben waardoor je ook erg in de war kunt raken. Maar ik ben benieuwd wat de uitslag is
Op de onderste lijkt mij een meisje? Bovenste weer een jongen, maar kan ook de clitoris zijn die opgezet is, dat zeiden ze bij mij ook bij 16 weken maar met 18 weken was het toch echt een piemel hahaha Omdat het nog z0 klein is kan het alle kanten op!
zal het hier vast verklappen haha... Op de bovenste foto was ze er zo goed als zeker van (mag nooit 100 % zekerheid geven) dat het een jongentje zal zijn. THuis gekomen zat het me niet lekker en ben ik aan het mailen gegaan. Me gevoel zei wat anders, en dacht zelf wat anders gezien te hebben steeds. Maar de foto loog er niet om. TOen kreeg ik een mail terug dat ik dan met ''uitzondering'' terug mocht komen aangezien ze er zo goed als zeker van was. Dit aanbod aangenomen en was er een ander vrouw met de 16 weken. Die kon er niks anders dan een meid van maken. Ze zegt ik zie alleen maar streepjes maar echt niks tussen de benen... Wel zag ik af en toe dacht ik wat tussen de benen zitten maar ook duidelijk die wel bekende ''meisjes'' strepen gezien. Kortom we weten niet wat we moeten geloven en moeten even afwachten.
Met 13 wk hebben bijde een piemel 15 wk is geslacht goed zichtbaar. Ik zeg dus meisje Geslachtsbepaling en ontwikkeling
Uhm die "piemel" zit ook niet duidelijk vast ofzo op de eerste echo. Ik denk dat t de navelstreng is geweest. Ik vind de 2e indd duidelijk een meid! Leuk gefeliciteerd! Jammer van die vroege onduidelijke echo. Lijkt me best verwarrend zo qua gevoel.
Op de eerste foto lijkt het inderdaad een jongen, 2e foto overduidelijk een meisje. Is het op de 1e foto wel echt 'een piemeltje' en niet de navelstreng?
Navelstreng is het 100 % zeker niet Ze heeft met zo vierkantje met van die blauwe/rode kleuren nog gekeken dat er geen bloed doorheen stroomt. Ik riep thuis ook die piemel zit niet vast aan het lichaam. En toen even het ''google'' virus wat ik dan krijg gedaan en las ik inderdad wat lovewinnie zegt dat 13 weken alles een jongen is. Als we het nog beter weten laat ik het hier ook weer weten in ieder geval
Die onderste lijkt wel een meisje! Weet het ook niet zeker bij mij met 16 weken zagen ze dat het een jongetje was, je zag echt wat tussen de beentjes zitten weet je het zelf niet wa het word?