Mijn vriend heeft 2 keer een gesprek gehad en heeft in november een proefdag gehad voor een nieuwe baan(hij is 31 dec ontslagen wegens financiele redenen.) Omdat de december maand heel druk was hebben ze nog geen tijd gehad om te reageren hoe mn vriend het gedaan heeft en of hij word aangenomen.. Nu 3 dagen geleden gehoord dat ze begin deze week wat zouden laten weten. Ik hoop zo dat er nu is goed nieuws komt voor ons. We willen zo graag een kindje en merk aan mezelf dat ik heel erg in een dip zit en dit ook onbedoeld op mn vriend af reageer...zucht.. Ik duim me dus een ongeluk nu Sorry moest het even kwijt.
Bedankt Vivian! Ik weet dat ik wat positiever moet zijn. Maar dit is zo moeilijk aangezien ik al zo lang voor een kindje wil gaan. We hebben alles goed gedaan naar mijn gevoel. Huisje boompje beestje etc. Hij had al jaren een full time baan en ik heb een parttime baan en dan komt het rauw op je plaat als hij totaal onverwachts ontslagen word.. Ik hoop dat hij vandaag nog wat hoort en het goed nieuws is. Zou zo in de wolken zijn als wij ook is eindelijk kunnen beginnen aan een ukje
Bedankt voor je lieve reacties! Hoop dat het zo beloond word hahaha! Ben er vanavond weer. Nu naar mn werk zucht