Jaja carnaval komt steeds dichter bij! Nu ben ik op zoek voor mijn zoon naar een carnavals outfit. Alleen wil ik eigenlijk wel iets kopen waar mijn dochter tegen die tijd ook in past (ze zijn al duur zat en passen er maar 1 jaar in) Dus ridders/piraten/spidermannen(zou het sowieso niet worden) vallen in mijn ogen af omdat echt typisch jongens is. Vorig jaar was hij een tijger. dus weer heeft er leuke (originele)ideeën? Dus wie heeft er een idee. Het moet in ieder geval maat 116/122 zijn. Liefst niet duurder dan 25 euro en (jaja tuc ) GEEN gordijn
Een spook? Een boef? (er zijn ook vrouwelijke boeven ), een gekke professor (labjas+veiligheidsbril), een beer... Een ander dier ?
Indiaantje? Iets van een dier? Maar toch vrees ik dat jou meid straks gewoon echt een meiden pakje wilt.. Ik heb mijn zoon zijn pakje van marktplaats af voor 7.50. Is maar 1jaar gedragen en zal hier dus ook maar weer 1jaar zijn. Ik ga dat dus niet nieuw kopen.. In de ruil hoek op fb op je eigen postcode wilt ook best wat opleveren als je even oproepje plaatst.
clown kabouter Is best lastig om iets te verzinnen. Je budget van 25 euro vind ik trouwens erg hoog. Ik koop ze vaak bij de Action en dan heb je voor 7-8 euro maximaal een hele outfit.
Weet niet waar je woont in Brabant of Limburg maar van Cranenbroek heeft veel leuke en goedkope pakken.
Is het niet een beter idee om een goedkoop setje te kopen zodat je dochter straks echte meisjesdingen kan aandoen? Denk aan prinsessenjurk enzo? Ik zou liever nu iets van 10-15 kopen en dan echt iets wat leuk is voor een jongen en dan voor je dochter ook volgend jaar iets nieuws? Of kijk idd eens op Marktplaats?
Mijn meisje van bijna 3 wil echt het liefste als prinses verkleed gaan,dat kost bijna niets. Bij action of kruidvat heb je voor 5 euro al een prinsessenjurk, zelfs bij zeeman heb je die dingen af en toe liggen. Leuke staartjes in en een ketting om en de prinses is compleet. maar als je echt unisex wil, clown/kabouter/dierenpak (tijger, leeuw, draak, varkentje, koe, poes, hond enz al zijn dit soort pakken behoorlijk prijzig) politieagent(e)
Indiaan, clown, bij. En dan houdt het denk ik toch echt op. Vermoed dat je dochter straks liever prinsesje, vlindertje oid wil zijn. Dat was hier bij mij en m'n zusje iig wel zo! Kijk anders een bij de karnevalswierts voor ideeën. Die hebben erg veel!
Bij de Hema hebben ze een heel handig drakenpakje. Een soort overgooier met capuchon en een staart aan de onderkant. Kost een tientje geloof ik.
Ik heb een hele mooi eyore. Zelf gemaakt. Die heeft mijn tweede zoontje nu aan. Voor de 5de x word t nu gedragen
hmmm... niet echt bij nagedacht dat Floor dadelijk een prinses ofzo wil zijn. Gijs maakt het namelijk nu echt nog niets uit wat hij aan trekt. Al was het teigertjes pak van vorig jaar een groot succes haha
Ik zou anders op MP kijken voor iets. Hier is het gewoon zo, dat mijn dochter ALTIJD als prinses of heksje wilde en mijn zoontje wil dit jaar als piraat haha. Ach en als je dit jaar een beetje op de groei koopt, past hij er volgend jaar ook nog wel in