ik heb een vraagje. bestaat er een site waar ik al mijn foto's die nu op mijn pc staan online kan zetten? waar alleen ik ze kan zien als ik inlog. ik heb redelijk wat foto's op de pc staan en zou ze graag ergens veilig hebben staan. en aangezien mijn vriend vaak en lang weg is voor zijn werk lijkt het me leuk en handig dat hij ze dan ook kan zien (als hij internet heeft, dat heeft hij niet altijd en mailen kan maar tot 100kb) bestaat dit? of is dit heel vreemd gedacht van mij
Wij doen dat ook. Maar mijn man heeft het allemaal geregeld, dus ik weet de site niet uit mijn hoofd. Maar je moet wel betalen.
Je zou het ook in een gmail account kunnen plaatsen. In het email gedeelte maar ook in documenten geloof ik. Goed idee trouwens. Ik ga dat straks ook even doen. Zo gaan wij belangrijke documenten ook allemaal inscannen voor de zekerheid. Natuurlijk hebben we meerdere harde schijven maar online is nog beter.
Dat is een dropbox. Je huurt een ruimte/opslag op internet en daarop kun je van alles zetten. Wij hebben het ook. We gebruiken het voor foto's, documenten en video's. Onze dropbox sychroniseert met een andere mediabox bij ons thuis zodat als er brand uitbreekt niet alles in één keer weg is.
Carbonite! Kan je al je data veilig online opslaan en er zit geen limiet aan, werkt echt goed en makkelijk.
Wij hebben ( nou ja mijn man heeft het gedaan) het bij: www.adrive.com daar kan je tot 50GB gratis foto's opslaan. Niemand kan de foto's zien alleen met PW. Ik vind het wel een veilig idee.... Als mijn notebook gestolen wordt of het huis vliegt in brand dan hebben wij altijd nog de foto's.