Hallo, Misschien weten jullie hoe het komt. Mijn dochter krijgt sinds 2 weken de fles in plaats van borstvoeding. Ze krijgt dit met een difrax s-fles met kers speen erop,alleen knoeit ze zo,als ze slikt doet ze dit zo dat de helft haar mond uit loopt. Heb al verschillende flessen en spenen geprobeerd maar kom er nog niet uit. Ook lukt het haar niet om een fles in 1 x leeg te drinken, altijd drinkt ze zo'n 60 cc,valt in een diepe slaap om vervolgens na een half uur weer wakker te worden voor de rest. Ook luier verschonen en boertje laten helpt niet om haar verder te laten drinken. Hebben jullie tips? Groetjes
Misschien eens een andere speen proberen? Of wellicht is de speen te smal omdat ze de borst is gewend. Het is en blijft een beetje uitproberen. Ik weet wel dat mijn zoontje ook absoluut niet kon drinken met de kers speen van difrax. Hij moest zoveel moeite doen om er melk uit te krijgen dat hij te moe werd om te drinken.
och jeej , je kan beter de difrax speen nemen , en dan met s beginnen , als dit te langzaam gaat een m speen ,,......