Wij gaan in februari met een grote groep op wintersport. 14 volwassenen 3 kinderen 2 baby's Ik ga al jaaaaren op wintersport met mijn ouders, en altijd hetzelfde gasthofje. Heb ik daar weer geinformeerd, is een overnachting met ontbijt, per persoon ineens 48 euro. En voor de kinderen 42 euro per kind. Ohja de baby's zijn gratis.. En avondeten is 15e pp.. Wij zijn nu al een paar winters niet meer geweest bij hun, maar de laatste x in 2007 was de overnachting met ontbijt bij lange na niet zo duur! Toen rekende ze ook per kamer.. En had je ook grote groepskamers e.d. wat weer goedkoper was! En het is echt een gezellig gasthofje hoor, maar niet heel luxe ofzo. Ben ook geen krent, maar dan moeten we voor 2 volwassenen 126e neerleggen! Nog even over nadenken dus, want het is wel een relaxed plekje, we zitten dan met een half uurtje in Flachau.. Pffffff stomme geld.. Maar vind het wel vreemd dat de prijs ineens zo veranderd is! Groetjes
Helaas alles gaat meer geld kosten. En je moet natuurlijk naar je eigen centen kijken of je kunt gaan. Als je het daar leuk vind, en je vind het geld waard waarom dan niet..
Nou dit iig niet, paar jaar geleden betaalde je per kamer.. inclusief ontbijt en dan ook rond de 50e voor een 2 persoonskamer. En dan 3 persoonskamer weer 20e duurder en 4 persoons weer wat duurder uiteraard.. Maar dan betaalde je max 100 per kamer en dan lag je soms met zn 4/5 Dus ik vind die 48e per persoon ineens erg belachelijk:x! En we kunnen het wel betalen, maar als ik dan prijzen zie bij andere.. Dan denk ik echt WTF. Zonde van mijn geld! Tjaa.. Jammer hoor! Dus nu ben ik verder aan het zoeken. Wil wel even mailen of ze iets aan de prijs kan doen miss..
inlc ontbijt is niet duur, als je hier naar een hotel gaat betaal je al snel 80 euro per persoon per nacht zonder ontbijt
Ik betaal meestal in nederland voor een weekendje weg, rond de 180e voor 2 nachten inclusief ontbijt. En dat is voor ons samen dan! Maar dat kun je hier niet mee vergelijken.. Dit is in Oostenrijk, in een dorpje van een paar huizen groot tussen de bergen, waar je eerst 20min moet rijden voor je maar bij een fatsoenlijk iets komt ! Was daarom altijd de ideale plek, waren we al bijna op de bestemming en dan smorgens niet te vroeg uit bed en nog een dag extra. En het gaat mij er meer gewoon om, dat het ineens heel duur is geworden daar.