Na vandaag echt de stomste zin ooit tegen te zijn gekomen in een afwijzingsmail na een sollicitatie, ben ik benieuwd of dat vaker voorkomt. Zo stond er dus in de ze brief het volgende: Hoezo, 'tot JOUW spijt'? Wat is dat nou weer voor belachelijke zin?? Schrijf dan gewoon 'helaas' als je niet 'tot mijn spijt' wilt zeggen. Was er gewoon een beetje gepikeerd over, want hoe weet zij nou of ik er mee zit? Nog meer opvallende of rare teksten uit zakelijke brieven het vermelden waard?
hahaha ja vind het ook echt een hele irritante regel.. nogal zelfingenomen zelfs. Beter maar dat je daar niet gaat werken
haha hoezo verwaand LOL nou blij dat je niet bent aangenomen dan daar zeg wat een mutsen, zoiets kan ik ook totaal op afknappen, hoop dat je snel ergens word aangenomen waar ze een stuk gezelliger zijn!!
O hier zouden mijn nekharen ook van overeind gaan staan en wat zou ik er dan graag op willen reageren haha.
Jeetje wat ontzettend dom! Ik heb al eens een afwijzing gehad met taalfouten, toen stond er: We hebben een selectie moeten maken bla bla en later, ik wilt u veel succes wensen bij verdere sollicitaties. AAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Ook als er taalfouten in vacatures staan kan ik het niet laten
Is gewoon onbeschoft. "Tot onze spijt" schrijf je, ook als je het niet meent, uit beleefdheid. Dus op deze manier formuleren is gewoon onbeschoft.
Ik moest 3 x lezen voor ik het zag.. Oh jee, wat onaardig en niet nodig zeg! Bah! Jarenlang op de afdeling p&o gewerkt maar deze had ik nog niet eerder gezien.
Echt heel erg om zulke fouten te maken! Ik had een hele tijd geleden ook gesolliciteerd bij een gemeente (zal de plaats maar niet noemen ) naar een stage op de vastgoed afdeling. Kreeg is dit terug: Geachte mevrouw ... Naar aanleiding van uw verzoek om bij onze gemeente uw stage te mogen vervullen, maar stageplekken voor op een kinderdagverblijf of een zorginstelling zijn er niet bij de gemeente. Het is spijtig dat wij u niet verder kunnen helpen. Wtf, ik solliciteer naar een stageplek op een vastgoedafdeling! Plus dat die zin volgens mij ook niet helemaal lekker loopt, hihi..
Whahaha, heeft een ambtenaar lopen slapen... en nee zin loopt zeker niet lekker, mss ook cursus Nederlands volgens?? Maar idd tot JOUW spijt??? Hoezo, misschien ben jij wel blij dat je niet aangenomen bent na dat gesprek en heb je helemaal geen spijt. Lekker arrogant....
belachelijk!!! oooo, ik zou echt moeite moeten doen om niet te reageren. die reactie: "tot jullie spijt hebben jullie mij niet aangenomen" vond ik n hele goede! hahah
Hihi! Ben wel blij dat jullie het ook allemaal stom vinden Ik zit echt heeeeeel erg mijn best te doen om niet een mailtje terug te sturen om haar erop te wijzen dat dat geen correcte formulering is, maar kom er niet uit hoe ik dat zou moeten verwoorden zonder dat het lijkt of ik het alleen maar doe omdat ik ben afgewezen voor de functie... @Angellove: die is ook wel heel erg, zeg! Heb je er nog op gereageerd?