Hoi iedereen, Ik ben nieuw...... Ik ben bezig op zwanger te worden,nu is mn vraag... Ik ben 6sep ongesteld geworden en om de dag geklust,nu heb ik anderhalve week last van een vol gevoel in mn onderbuik,niet vervelend gevoel maar het is dag en nacht aanwezig,ook een paar keren steken gehad rechts onder en verder ben ik erg emotineel.... heb last van jeuk... Ben ik mischien zwanger? Groetjes Sha
Dat is heel moeilijk te zeggen helaas. Ontpillen is ok vervelend en kan best lang duren....Toen had ik zelfs alle zwangerschaps verschijnselen. Alleen een zwangerschapstest bied zekerheid. Wanneer kun je test? Heel veel SUCCEs met zwanger worden!
Hoi Wendy, Ja ik heb gelezen dat het per persoon best lang kan duren maar het hoeft niet (hoop ik ) was in april gestopt met de pil.. ik kan pas 6 oktober testen....pfffffff nog een hele week. dankje!
nou dan moet dat ontpillen al wel achter de rug zijn lijkt me haha... Ik zal duimen de komende week. Laat je het even weten? SUCCES!
Hoi Gepke, Hoelang had jij dat vol gevoel? Ik heb het nu anderhalve week... met af en toe wat druk op mn onderbuik heel soms dan. ja het wachten pffffffff haha duurt zo lang dan Groetjes
ik had dat ook, maar ik ben vandaag ongesteld geworden... nog niet helemaal super ongesteld, maar ik voel dat ie dadelijk helemaal gaat komen haha Maar ik slikte de pil ook nog, maar had verschillende keren diarree gehad... Lekker smakelijk verhaal
Ik ben in juli gestopt en voor deze maand moet ik nu zo ongeveer mn ei hebben gehad. Ik heb alleen al 2 dagen het gevoel vlinders in mn onderbuik te hebben, anders dan verliefdheid. Ook voelt het gespannen. Soms zelfs pijnlijk, aan beide eierstokkanten zeg maar. Had deze week ook een licht verkleurd slijmvlies, beetje roze. Verder nergens last van. Ook niet van mn borsten, wat ik de afgelopen maanden heb gehad. Is dit nog steeds van het ontpillen?
Ik had ook een vol gevoel, zeker als ik mijn armen over elkaar deed en op mijn buik liet hangen. Maar zie mijn banner. Helaas gewoon ongi geworden. Ik hoop dat het voor jouw iets anders betekend. Heel veel sterkte meid.
ik heb dat ook , vooral als er idd iets op mijn buik komt te liggen een hand arm of wat dan ook ook hgeb ik het als ik op me buik lig op bed dan voel ik me buik echt drukken in het matras.. ook al sik normaal heb gegeten sávonds is me buik opgezet en lijkt het of ik al 4 maanden zwanger ben zo opgezet.. hoop idd dat het iets betekend laten we maar hopen suc6 iedereen
Hoi , Nou over 2 daagjes kan ik testen....en vandaag jammer genoeg kreeg ik zo een raar gevoel van ongi worden,dus ik steeds kijken in mn broekje zag ik niks..... later keek ik weer zag heel licht slijm met beetje roze erop dus waarschijnelijk word ik dan toch ongesteld,maar ik heb nog steeds niks geen buikpijn ofzo...en mn buik voelt nog steeds zo strak aan... word ik dan toch ongesteld? pff balen zeg....wie kent dit? owja ik heb echt letterlijk de hele 3.5 weken om de dag geklust zelfs een paar dagen meer.... Groetjes Sha
Ik heb er ook last van gehad. Ook 2 weken lang, ik at amper. Was echt bomvol bij een BBQ na 2 stokjes en een stukje vlees. Maar ik ben toen wel ongesteld geworden..
Hoi, pfff dit is wel in spanning gezet worden zeg,want alle vragen gieren door je hoofd.... en was je op tijd ongi of was je overtijd? Groetjes Sha
Een week, maar dat schijnt nu me cyclus gewoon te zijn. Rond 35 dagen. Maar ik heb wel iets uitgeplast en ik weet niet wat dat was. Twijfel nog steeds of het niet een vruchtje was.. Maar goed..
Oei,dat is moelijk te zeggen of het je vruchtje kon zijn,het gaat meestal gepaard met veeel pijn,soms zieje dan een stukje vlees maar ja ik weet het niet... gelukkig weet je nu wel je cyclus dat is wel belangrijk Succes!
Wanneer je voor je ongesteldheid iets verliest dat hoef je het niet te voelen denk ik.. Wanneer de innestelling mis gaat dan verlies je het toch ook? En meesten voelen dat ook niet. Ik kreeg toen wel blauwe aderen op me borsten en links van me buik en een ijzersmaak in me mond en van die gekke dingen. Maar ik wil me er ook niet teveel mee bezig houden, zal het toch nooit weten. Maar ik hoop voor jou dat je straks gewoon een positieve test in je handen mag houden! Hoe voel je je nu?
Ja dat hoeft je niet persee te voelen ,iedereen ervaart het anders dat is wel zo . Dat van die aderen dat herken ik,nee je kan blijven afvragen maar je gaat het niet weten,ben je al lang bezig? nou ik denk dat ie negatief blijft,ik heb vandaag wat helder bloed afgeveegt,maar ben nog niet ongesteld ,denk dat het morgen komt..