hoi dames ik wil even gal spuwen ! ik ben om 16u13 naar de kv gegaan , heb daar de kv2V5 gekocht , ik was om 17u45 thuis en om 18u15 wou ik testen , nou ja testen pfff zat geen test in het pak !! twee gebruiksaanwijzingen maar geen test ! ik was dus ook te laat om te bellen naar de kv . wat moet ik hier nu mee ? iemand ook zoiets voorgehad ?
dan is die er waarschijnlijk uit gestolen ik hoop dat je een nieuwe krijgt of beter gezegt 2 nieuwe de volgende keer even controleren of ze erin zitten.
Jeetje dat is balen, dat verwacht je ook niet echt. Ik zou via de site een mail sturen. Waarschijnlijk krijg je dan een mail terug waarmee je nieuwe kunt halen...... Succes!
Oh nee dat meen je niet....das wel vreselijk k*t!! En bewijs nou maar es dat jij niet de boel vervalst ........... Gewoon morgen direct naar de winkel. Vrees dat je je geld kwijt bent. Maar wat nog vervelender is..nu kan je niet testen %$&@**!
Ik werk zelf bij het kruidvat. De testen zijn dus gewoon uit het doosje gestolen..helaas maar dat gebeurd regelmatig!!:x Morgen gewoon even bellen of langs gaan en ik verwacht dat je gewoon een nieuw doosje krijgt hoor!
ik ga morgen gelijk langs hun ! ik ben echt vaste klant voor bijna alles bij hun , vind het sneu voor hun ook ze zijn der idd waarschijnlijk uit gejat maar baal der gewoon van dat het nu net bij mij gebeurt , ik moet een uur wandelen naar de kv , we hebben geen auto en het is mega druk nu in de winkelstraat maar goed heb hun al gemaild en morgen ga ik langs de winkel
Balen zeg. Indd gestolen dan ofzo. Kan me goed voorstellen dat je hier goed van baalt. Morgen krijg je vast een nieuw doosje mee, en dan zou ik voor de zekerheid even checken of ze er dit keer wel in zitten. Succes meid.
Lijkt me toch niet dat ze gestolen zijn? Neem aan dat diegene die ze eruit halen niet nog de moeite neemt om de bijsluiter ook in het andere doosje terug te doen.
Oei! Duidelijk iemand die zich teveel schaamde om het af te rekenen en ze dus maar gejat heeft... wat lullig zeg! Ik zou gewoon terug gaan, bij het Kruidvat doen ze volgens mij nooit zo moeilijk.
Is het bij jullie geen koopavond? Hier zijn de winkels open tot 21.00 uur. Gewoon morgen terug gaan en je verhaal rustig uitleggen.
nee hoor geen koopavond wel koopzondag , belgie doet maar heeeel af en toe koopavond en kv doet er niet aan mee
Net de moed bij elkaar geraapt, net op het moment dat het wachten voorbij is, zon zure lege verpakking!! Ik zou daar ook niet vrolijk van worden! Kop op meis, morgen testen, dat is het zo!
Begrijp dat het balen is, als je het graag wilt weten kan je ook even naar de supermarkt en morgen je geld terugvragen bij de kruidvat.
Tis inderdaad flink balen . Hoop dat ze morgen nieuwe geven . Ik bedoel ik moet toch niet opdraaien voor jattende klanten ?